Weet niet hoe dat op Brussel is maar volgens mij AP ( AviaPartner)..Diarto wrote:Wie gaat deze kisten afhandelen, ik gok KLM?
Grt,
Michel
Moderator: gatso76
Weet niet hoe dat op Brussel is maar volgens mij AP ( AviaPartner)..Diarto wrote:Wie gaat deze kisten afhandelen, ik gok KLM?
Flightcare is in BRU afhandelaar. Op SPL is AP de vrachtafhandelaar van 9W.mipo72 wrote:Weet niet hoe dat op Brussel is maar volgens mij AP ( AviaPartner)..Diarto wrote:Wie gaat deze kisten afhandelen, ik gok KLM?
Grt,
Michel
Snap deze hele discussie niet. Er zal overnagedacht zijn dus het past.Op D2/4/8 past geen A330 op D8 liever ook geen B767.
Dat zegt niks, als ze bij AP op AMS aankloppen en vragen of ze het aankunnen kan ik je alvast verklappen dat ze dat niet aankunnen. Vracht- en paxafhandeling staat al helemaal los van elkaar! Zat maatschappijen die als pax afhandelaar een ander hebben dan voor cargo: LH, OK, SLM, SQ, LY, CZ, IB, GA, BA. Om maar wat te noemenMichel wrote:Flightcare is in BRU afhandelaar. Op SPL is AP de vrachtafhandelaar van 9W.
Ja vertel mij wat, ik werk er zelfDiarto wrote:Dat zegt niks, als ze bij AP op AMS aankloppen en vragen of ze het aankunnen kan ik je alvast verklappen dat ze dat niet aankunnen. Vracht- en paxafhandeling staat al helemaal los van elkaar! Zat maatschappijen die als pax afhandelaar een ander hebben dan voor cargo: LH, OK, SLM, SQ, LY, CZ, IB, GA, BA. Om maar wat te noemen
Ik ook, vandaar dat ik het mij afvraagMichel wrote:Ja vertel mij wat, ik werk er zelf
Zie reguliere dagtopic.mipo72 wrote:Iemand al een update over de bovengenoemde Jet Airways A330's??....
Grt,
Michel
Hoi Jan,330/340 wrote:Kan iemand aangeven hoeveel kisten Schiphol aan uitwijkers aan kan in een dergelijke situatie
van stakingen of slecht weer op naburige luchthavens ?
Zes A-330's erbij in de ochtendspits lijkt me al een behoorlijke opgave.