EHGR 07-05-2009
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- Eric van Lisdonk
- Scramble Master
- Posts: 2566
- Joined: 19 Mar 2004, 23:33
- Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
- Location: Ramstein and Gilze-Rijen Air Base
EHGR 07-05-2009
Hi,
Even jullie mededelen dat de basis op 07 mei weer een AN.124 verwacht. Het wordt een gewoonte.
De tijden die nu in het systeem staan zijn:
Aankomsttijd 09:30LT
Vertrektijd: 13:30LT
Groeten,
Eric
Even jullie mededelen dat de basis op 07 mei weer een AN.124 verwacht. Het wordt een gewoonte.
De tijden die nu in het systeem staan zijn:
Aankomsttijd 09:30LT
Vertrektijd: 13:30LT
Groeten,
Eric
- Redskin
- Scramble Addict
- Posts: 1277
- Joined: 01 Jul 2003, 16:22
- Type of spotter: a serial is just paint to brighten up an aircraft
- Subscriber Scramble: Digitaal
- Location: 10 miles from Gilze Rijen
- Contact:
Re: EHGR 07-05-2009
Eric van Lisdonk wrote: Even jullie mededelen dat de basis op 07 mei weer een AN.124 verwacht. Het wordt een gewoonte.
De tijden die nu in het systeem staan zijn:
Aankomsttijd 09:30LT
Vertrektijd: 13:30LT
Gaat dit wel door gezien de ILS eruit ligt (zie http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=51479) Of gebruiken die russen geen ILS
- Hurricane
- Scramble Master
- Posts: 5416
- Joined: 05 Oct 2003, 18:03
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
- Location: EHVB
Re: EHGR 07-05-2009
Normaal gesproken wel ; de ILS is de easy way ; maar deze mensen zijn zeker niet de moeilijkste, Visueel moet kunnen (ik kan alleen niet achterhalen of dit ook bevestigd word in hun MOE, operatie handboek)Redskin wrote:Eric van Lisdonk wrote: Even jullie mededelen dat de basis op 07 mei weer een AN.124 verwacht. Het wordt een gewoonte.
De tijden die nu in het systeem staan zijn:
Aankomsttijd 09:30LT
Vertrektijd: 13:30LT
Gaat dit wel door gezien de ILS eruit ligt (zie http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=51479) Of gebruiken die russen geen ILS
Greetingz,
Hurricane.
Groeten,
Ron
Ron
-
- Posts: 21
- Joined: 13 Jul 2007, 10:58
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: MarcelHdt
- Location: Heerlen
Re: EHGR 07-05-2009
ADB1550 is inbound:
50801B UR-82007 ADB1550 2009-05-07 09:06:34.126 An-124-100 Ukraine Antonov Design Bureau Naaldwijk, NL
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Posts: 1568
- Joined: 28 Apr 2006, 13:49
- Subscriber Scramble: Stafhunter
- Location: Tilburg
- Contact:
Re: EHGR 07-05-2009
09:25u boven Tilburg Gear down
UR-82007 touch down 09:28u
UR-82007 touch down 09:28u
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
Re: EHGR 07-05-2009
A-109 inbound gilze nu net low over tilburg
- ssb-spotting
- Scramble Die-Hard
- Posts: 933
- Joined: 15 Sep 2005, 15:15
- Type of spotter: Everything that's able to fly
- Subscriber Scramble: ssb-spotting
- Location: Kalmthout, Antwerpen, België
Re: EHGR 07-05-2009
Ik neem aan dit dit sowieso niet echt een probleem moet zijn, aangezien deze mannen in gebieden komen waar bijna geen faciliteiten zijn, zoals zeer slechte banen. Ik neem aan dat ze dus best een hoop kunnen doen zonder ILS Bovendien.... het zijn Russen..... die gaan wat eerder tot het uiterste dan andere wereldvolkerenRedskin wrote:Gaat dit wel door gezien de ILS eruit ligt (zie http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=51479) Of gebruiken die russen geen ILS
Danny Buitendijk
NH90 B1.3 Technician
NH90 B1.3 Technician
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Posts: 1568
- Joined: 28 Apr 2006, 13:49
- Subscriber Scramble: Stafhunter
- Location: Tilburg
- Contact:
Re: EHGR 07-05-2009
10:37u boven Tilburg callsign AYB633 dus het zal hoogstwaarschijnlijk de H33 zijn geweestReds wrote:A-109 inbound gilze nu net low over tilburg
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Posts: 1568
- Joined: 28 Apr 2006, 13:49
- Subscriber Scramble: Stafhunter
- Location: Tilburg
- Contact:
Re: EHGR 07-05-2009
De Antonov wil zo gaan maar er moet een nieuwe flightplan ingediend worden staat nu op one zero three zero
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Posts: 1568
- Joined: 28 Apr 2006, 13:49
- Subscriber Scramble: Stafhunter
- Location: Tilburg
- Contact:
Re: EHGR 07-05-2009
De Antonov is dacht ik rond de klok van 13:30u vertrokken
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
- SWAT 11
- Moderator
- Posts: 1723
- Joined: 26 Aug 2002, 22:22
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: SWAT 11
- Location: Galder
- Contact:
Re: EHGR 07-05-2009
Hierbij de gehoorde movements via mijn scanner op Gilze-Rijen van 07 mei 2009:
based
CH-47D 298sqn: Grizzly 43, Grizzly 02, Grizzly 91
AS.532U-2 300sqn: Wolfhound 32, Wolfhound 70
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: Redskin 31/32, Redskin 05, Redskin 31, Redskin 52
* = avondvliegen
visitor
H33 A.109BA 16sq MRH "AYB 633" * 10:39u
L-.. PC-7 131EMVOsqn "Diamond 31" * 10:09u
UR-82007 An-124-100 Antonov Design Bureau "ADB 1550/ADB 1550F" f/s 09:28u/13:27u
afkortingen
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
Opmerking;
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1 en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
based
CH-47D 298sqn: Grizzly 43, Grizzly 02, Grizzly 91
AS.532U-2 300sqn: Wolfhound 32, Wolfhound 70
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: Redskin 31/32, Redskin 05, Redskin 31, Redskin 52
* = avondvliegen
visitor
H33 A.109BA 16sq MRH "AYB 633" * 10:39u
L-.. PC-7 131EMVOsqn "Diamond 31" * 10:09u
UR-82007 An-124-100 Antonov Design Bureau "ADB 1550/ADB 1550F" f/s 09:28u/13:27u
afkortingen
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
Opmerking;
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1 en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
Arno Cornelissen
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
- ebauer
- Moderator
- Posts: 12202
- Joined: 14 Jul 2004, 18:58
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
- Location: Amersfoort, NL
Re: EHGR 07-05-2009
Lokaal verkeer gelogd door SBS-1/Mode S vandaag:
CH-47D 298Sq: D-664.
AS532U2 300Sq: S-454.
Visitors gelogd door SBS-1/Mode S vandaag:
50801B UR-82007 ADB1550 2009-05-07 08:59:47.411 An-124-100 Ukraine Antonov Design Bureau Breda, NL
480C26 L-06 DIAM31 2009-05-07 09:49:55.199 PC-7 Netherlands 131EMVOsqn Alphen aan den Rijn, NL
CH-47D 298Sq: D-664.
AS532U2 300Sq: S-454.
Visitors gelogd door SBS-1/Mode S vandaag:
50801B UR-82007 ADB1550 2009-05-07 08:59:47.411 An-124-100 Ukraine Antonov Design Bureau Breda, NL
480C26 L-06 DIAM31 2009-05-07 09:49:55.199 PC-7 Netherlands 131EMVOsqn Alphen aan den Rijn, NL
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
Talking Heads 1974 - 1991
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Posts: 6534
- Joined: 23 Dec 2006, 22:32
- Type of spotter: Photographer
- Location: Tilburg, near EHGR RWY28
Re: EHGR 07-05-2009
Aanvullingen:
Chinook D-102
Apache Q-09
Q-16/26?
Q-29
Jimmy
Chinook D-102
Apache Q-09
Q-16/26?
Q-29
Jimmy