dvdzee wrote:SPL wrote:bonzo wrote:Goede morgen, Is er over deze vlucht nog wat bekend of komt deze niet meer? gr Bonzo (Jeroen v. Norden)
Gisteren aangekomen en vertrek de 25e. Groeten Martijn
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
gisteren ?? welk tijdstip dan ? Na 18.30hr soms ?? ik snap er helemaal niets meer van....was de datum dan eerst niet goed / OK ( vandaag is toch 24ste ) of is die eerder gekomen ?? zeer verwarrend allemaal en heel jammer voor mensen zoals ik die hun dag afstemmen op het bericht zoals gepost "="gatso76"]Slot request, Antonov Design Bureau An-124: 1300-0930(25/02) Lt., GML-AMS-YYR, 'ADB108/1108'" wat is de "zekerheid" dat de kist morgen/25ste vertrekt of hoe ruim moet ik die datum zien ?? Douwe
Beste Douwe,
misschien handig om je berichtjes volgende keer anders te formuleren, want dit komt niet echt aardig over. Ook jij zou moeten weten dat er bij die Russische kisten altijd veel onduidelijkheid qua tijden is. Dus denk volgende keer even na voordat je wat roept, je hebt ook al eens eerder commentaar gehad over je berichtgeving op het forum. Jij denkt alleen maar aan je eigen, terwijl de mensen die hier iets plaatsen dat vrijwillig doen.
Dan over de Antonov, in dit geval heb ik even niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Kist wordt vandaag verwacht zoals Ab (T7) ook aangeeft.
Aankomst de 24ste: ADB108F 16:34 EBB R74 UR82029 A4F.
Vertrek de 25ste: ADB1108 09:30 YYR-SDF R74 UR82029 A4F.
Excuses voor de verwarring. Nogmaals: niets is zeker over de tijden.
Groeten Martijn