Vandaag gezien op woensdrecht:
DC-10-30 T-255 334Sqn
En voor de civiele mensen misschien interessant (mij interesseert het niet):
SX-BKD van Olympic maakte een testvlucht
VP-CKS A318-112 Elite
+ heel veel KLM F100's en ander Fokker spul.
En als laatste meende ik in één van de F-16 hangaartjes een F-16 te hebben gezien met een Jordaans vlagetje op de staart. Er stonden wat stellages voor, maar ik ben er vrij zeker van. Voor Noorse F-16 zou de flash te hoog zitten en dit was een rechthoekig vlak (in tegenstelling tot een driehoekig iets van de noren).
groet,
Jeroen
EHWO 01-07-2009
Forum rules
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: does/did it fly...I'll write it down....
- Subscriber Scramble: 4122
Re: EHWO 01-07-2009 MIL/CIV
B-12296 is aan het begin van de middag ook aangekomen...
mvg Mark
mvg Mark
Alle 6 F16B's die afgeleverd gaan worden aan Jordanie staan momenteel bij Fokker op Woensdrecht in volledige Jordaanse kleuren.
Het is de bedoeling dat men voor aflevering aan Jordanie (wanneer?) nog een paar testvluchten gaat maken (met afgeplakte Jordaanse markings).
Aangezien deze testvluchten niet vanaf Woensdrecht gemaakt kunnen worden, omdat de hoofdbaan er uit ligt, worden deze waarschijnlijk uitgevoerd vanaf Leeuwarden.
Even goed opletten komende weken
Het is de bedoeling dat men voor aflevering aan Jordanie (wanneer?) nog een paar testvluchten gaat maken (met afgeplakte Jordaanse markings).
Aangezien deze testvluchten niet vanaf Woensdrecht gemaakt kunnen worden, omdat de hoofdbaan er uit ligt, worden deze waarschijnlijk uitgevoerd vanaf Leeuwarden.
Even goed opletten komende weken
Via de KID (Kombuis Inlichtingen Dienst) zou dit zeer waarschijnlijk week 30 worden
De Jordaanse markings zijn kort zichtbaar geweest, maar zijn nu afgeplakt met de originele NL markings