EHAM 10-02-2009
Moderator: gatso76
Forum rules
![]() ![]() |
-
- Scramble Master
- Posts: 8671
- Joined: 18 Apr 2004, 21:53
- Type of spotter: S5, biz prio
- Location: AMS/SPL
Re: EHAM 10-02-2009
AN124 RA-82045 confirmed.
Anyone for the Gulf. 4 (c/s of N600AR) and Fa900 which are currently present at East? TIA.
Anyone for the Gulf. 4 (c/s of N600AR) and Fa900 which are currently present at East? TIA.
![Image](https://banners-my.flightradar24.com/Bokkum.png)
- 330/340
- Scramble Master
- Posts: 3445
- Joined: 21 Jan 2004, 16:38
- Type of spotter: S4 Civiel en militair transport
- Location: Uithoorn
Re: EHAM 10-02-2009
Tel alleen wat ik zelf lees.Bokkum wrote:Geloof je me niet...?
Schrijf ook niet allemaal op wat ik op m'n SBS over zie komen.
Maar nu het antwoord op m'n vraag nog .......................
Grtz, Jan
-
- Scramble Senior
- Posts: 473
- Joined: 24 Jul 2008, 15:46
- Type of spotter: Everything I consider to be a plane
Re: EHAM 10-02-2009
Falcon 900 SE-DJA taxied nu richting Oost
- T7
- Scramble Master
- Posts: 16253
- Joined: 11 Aug 2004, 15:26
- Type of spotter: S5/SBS
- Location: EHAM/Hoofddorp
Re: EHAM 10-02-2009
G1159 at East N600AR according CISS. And landing now, Da900 of BlueChipJet (VOL001, is SE-DJA or DJB)
Re: EHAM 10-02-2009
Dat ligt eraan. Ten eerste wat voor soort verrekijker je heb en als er een andere kist net voor staat ja dan kan het lastig worden.330/340 wrote:Deze ook weer vanaf de Mc. Donalds te lezen ??
Eric
Re: EHAM 10-02-2009
op de foto op het fotoforum te zien staat hij aardig tussen de klm 737`s dus word moeilijk denk ik om hem te lezen...
suc6
suc6
Re: EHAM 10-02-2009
330/340 wrote:Ook het verkeer van en naar Engeland kan aardig vertraging oplopen
Engeland valt vandaag mee weinig tot geen sneeuw, de laatste dagen wel veel last van gehad. Nu trekt het door via de Alpen van zuid naar noord Duitsland ook zware wind in Duitsland. Momenteel!
Regards
- sniper 1
- Scramble Senior
- Posts: 379
- Joined: 31 Jul 2004, 21:45
- Subscriber Scramble: sniper 1
- Location: Nieuw Vennep
Re: EHAM 10-02-2009
hallo allemaal
iemand voor de 2 Flybe dash8 omstreeks 16.45 uur en de Aegeon B734 op het M-pltfrm
bvd HH
iemand voor de 2 Flybe dash8 omstreeks 16.45 uur en de Aegeon B734 op het M-pltfrm
bvd HH
-
- Scramble Die-Hard
- Posts: 848
- Joined: 08 Mar 2005, 19:23
- Subscriber Scramble: DG AIR
- Location: Nieuw - Vennep
Re: EHAM 10-02-2009
Aegean B737-400 is SX-BGS without engines.
gr.
Ger
gr.
Ger
-
- Scramble Master
- Posts: 8671
- Joined: 18 Apr 2004, 21:53
- Type of spotter: S5, biz prio
- Location: AMS/SPL
Re: EHAM 10-02-2009
SPL-East at 19.50Lt:
P4-ADD Gulf. 200
N111EL Astra
SE-DJA Fa900EX
OE-GPS Ce550
CS-DUC Hs125
CS-DNU Hs125
CS-DFS Ce560XL
N200UP Fa50
P4-ADD Gulf. 200
N111EL Astra
SE-DJA Fa900EX
OE-GPS Ce550
CS-DUC Hs125
CS-DNU Hs125
CS-DFS Ce560XL
N200UP Fa50
![Image](https://banners-my.flightradar24.com/Bokkum.png)
- T7
- Scramble Master
- Posts: 16253
- Joined: 11 Aug 2004, 15:26
- Type of spotter: S5/SBS
- Location: EHAM/Hoofddorp
Re: EHAM 10-02-2009
One was definitely G-ECOG, the other G-ECOJ ( I thoughtsniper 1 wrote:hallo allemaal
iemand voor de 2 Flybe dash8 omstreeks 16.45 uur en de Aegeon B734 op het M-pltfrm
bvd HH
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: EHAM 10-02-2009
Yes it was!T7 wrote:One was definitely G-ECOG, the other G-ECOJ ( I thought).
Regards Arno
- Roel
- Scramble Die-Hard
- Posts: 967
- Joined: 09 Nov 2005, 17:08
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Nee
- Location: 's-Hertogenbosch
Re: EHAM 10-02-2009
Iemand die mij kan vertellen wat de STA, EBA en herkomst van de HV092/PHHZX was vandaag?
Dit voor mijn statastieken.
Alvast bedankt!
Dit voor mijn statastieken.
Alvast bedankt!
Krgds,
Roel
Roel
- Key
- Site Admin
- Posts: 11289
- Joined: 06 Dec 2002, 09:21
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
- Location: ex EHAM
Re: EHAM 10-02-2009
'k Heb geen idee wat een EBA is, maar hij vloog Evenes (Harstad-Narvik) - Amsterdam, met flinke vertraging. Gepland vertrek daar was 15:40UTC en dat schoof op naar een planning van 18:25UTC.
Erik
Erik
Climb to 20ft, we're leaving a dust trail