Waarom ben je daar zo teleurgesteld over?Jwal1996 wrote:Nou dan duurt het dus een paar dagen voordat hij passagiers gaat vervoeren
TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Posts: 1515
- Joined: 07 Feb 2005, 19:16
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
- Location: Alphen aan den Rijn
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Gewoon jammer....nuckleuz wrote:Waarom ben je daar zo teleurgesteld over?Jwal1996 wrote:Nou dan duurt het dus een paar dagen voordat hij passagiers gaat vervoeren
- Gietje
- Scramble Master
- Posts: 3416
- Joined: 03 May 2009, 14:33
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
- Location: Rotterdam
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Da's toch geen redenJwal1996 wrote:Gewoon jammer....nuckleuz wrote:Waarom ben je daar zo teleurgesteld over?Jwal1996 wrote:Nou dan duurt het dus een paar dagen voordat hij passagiers gaat vervoeren
Welke band moet er trouwens gesloopt worden?
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Transportband In het bagageruim.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Wow. Een ARBO vriendelijke voorziening die er expres uitgehaald wordt... Zouden de bonden dat weten... (Vast wel, domme vraag.)B767-300ER wrote:Transportband In het bagageruim.
== All is well, as long as we keep spinning ==
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Wat ik niet begrijp is waarom Arke niet tegen Boeing zegt, we kopen een kist van je maar dan zonder band in achterhold.
Dit kost gewoon tijd en tijd is geld als een vliegtuig niet ingezet kan worden
Dit kost gewoon tijd en tijd is geld als een vliegtuig niet ingezet kan worden
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Denk dat de 'all-in' kosten goedkoper zijn, dan een kist 'custom-made' maken...James wrote:Wat ik niet begrijp is waarom Arke niet tegen Boeing zegt, we kopen een kist van je maar dan zonder band in achterhold. Dit kost gewoon tijd en tijd is geld als een vliegtuig niet ingezet kan worden
Groeten Martijn
*just doing my thing*
-
- Scramble Master
- Posts: 3523
- Joined: 03 Dec 2006, 22:10
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
- Location: Airshows, EHKD, Where HAT eh took me
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Even misschien een beetje off-topic, maar dat is een van de dingen die hebben meegeholpen Fokker de nek om te draaien, de toestellen custom-made bouwen. Uiteindelijk is zoiets voor de bouwer (en vooral als je veel verschillende klanten hebt, zoals Boeing) niet vol te houden, omdat je iets in het ene toestel wel, in het andere toestel niet moet doen, en dan ook nog in de gaten moet houden in welke toestellen alles al dan niet moet worden uitgevoerd.SPL wrote:Denk dat de 'all-in' kosten goedkoper zijn, dan een kist 'custom-made' maken...James wrote:Wat ik niet begrijp is waarom Arke niet tegen Boeing zegt, we kopen een kist van je maar dan zonder band in achterhold. Dit kost gewoon tijd en tijd is geld als een vliegtuig niet ingezet kan worden
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
geen van bovenstaande info is juist.
De ArkeFly boeing 737-800's TFA t/m TFD zijn onderdeel van een grote TUI order (dacht 50 stuks).
Deze zijn allemaal besteld als 8K5 en worden dus ook allemaal op dezelfde manier gebouwd en geleverd.
TAN (Tui Airlines Nederland) is de enige (of nog 1) van de gehele TUI groep die de band eruit haalt, dus daarom gebeurd het apart en achteraf.
Das goedkoper dan 46x 8K5 en 4x 8K6 (ik noem waar wat) te bestellen.
De ArkeFly boeing 737-800's TFA t/m TFD zijn onderdeel van een grote TUI order (dacht 50 stuks).
Deze zijn allemaal besteld als 8K5 en worden dus ook allemaal op dezelfde manier gebouwd en geleverd.
TAN (Tui Airlines Nederland) is de enige (of nog 1) van de gehele TUI groep die de band eruit haalt, dus daarom gebeurd het apart en achteraf.
Das goedkoper dan 46x 8K5 en 4x 8K6 (ik noem waar wat) te bestellen.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Dan is mijn antwoord toch ook enigzins juist .B767-300ER wrote:geen van bovenstaande info is juist.
Het is een een groot TUI order (de 8K5 variant), maar Arke Fly haalt die band er dan zelf uit. Het is dus goedkoper voor TUI om 1 groot order te doen en het zelf aan te passen....
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Schroef ze dan maar in een AT, zonde om weg te gooienJames wrote:Wat ik niet begrijp is waarom Arke niet tegen Boeing zegt, we kopen een kist van je maar dan zonder band in achterhold.
Dit kost gewoon tijd en tijd is geld als een vliegtuig niet ingezet kan worden
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
De CN-ROH en de CN-ROJ hadden altijd zo'n systeem voorheen, maar geen idee of dat nog steeds het geval is.Diarto wrote:Schroef ze dan maar in een AT, zonde om weg te gooien
Grtz,
-
- Scramble Senior
- Posts: 300
- Joined: 16 Mar 2008, 17:58
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Morgen komt de ph-tfd omstreeks 18.00 volgens mij komt hij op de D pier met brandweer! Dus leuk om fototjes te maken!
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Volgens de Schiphol site komt hij inderdaad om ongeveer 18.15 uur aan.Bank_angle wrote:Morgen komt de ph-tfd omstreeks 18.00 volgens mij komt hij op de D pier met brandweer! Dus leuk om fototjes te maken!
[ Post made via Mobile Device ]