ook zo klaar met airliners???
Forum rules
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Re: ook zo klaar met airliners???
Geweldig dit. Deze discussie komt telkens terug, en zal dat ook blijven doen. Ik trek één conclusie: A.net blijft een unieke aantrekkingskracht hebben. Dat is nl. de enige reden dat mensen blijven klagen over rejects. Dat doe je immers alleen als je wel op zoek bent naar hun goedkeuring.
De vier voorgaande pagina's zijn een herhaling van zetten. Vragen over motivatie, nonsens-uitspraken, scherpe opmerkingen en het aandragen van fouten als voorbeeld die natuurlijk niets bewijzen op de bulk van A.net. Zelfs het deels niet begrijpen van Andras' heldere uiteenzetting is een bekend verschijnsel. Er zijn niet veel mensen die feiten en emoties echt kunnen scheiden, zeker niet als het om hun eigen werk gaat. Moet zeggen dat het deze keer best goed gaat.
A.net heeft een deuk opgelopen na het vertrek van Johan L. en de overname door Demand Media. Johan had echter geen keus, en DM is heeeel langzaam tot wat inzichten gekomen. Verandering hou je niet tegen. Het verlies aan publiek van A.net was hierdoor echter nog kleiner dan het totale publiek van de 'grote' concurrenten. Dat houdt m.i. in dat A.net een eigen publiek heeft, dat niet 'overliep' in slechte tijden maar gewoon wegbleef: 'hun' A.net was er niet...
Ook nu nog staat A.net duidelijk boven de rest qua verkeer: [/url] (shotje van Alexa).
Een flink nadeel is de traagheid van de site en het nog steeds niet opgelost zijn van wat technische zaken. Het is echter al weer veel beter dan kort na de overname. Misschien moet ik weer eens tijd maken...
Erik
De vier voorgaande pagina's zijn een herhaling van zetten. Vragen over motivatie, nonsens-uitspraken, scherpe opmerkingen en het aandragen van fouten als voorbeeld die natuurlijk niets bewijzen op de bulk van A.net. Zelfs het deels niet begrijpen van Andras' heldere uiteenzetting is een bekend verschijnsel. Er zijn niet veel mensen die feiten en emoties echt kunnen scheiden, zeker niet als het om hun eigen werk gaat. Moet zeggen dat het deze keer best goed gaat.
A.net heeft een deuk opgelopen na het vertrek van Johan L. en de overname door Demand Media. Johan had echter geen keus, en DM is heeeel langzaam tot wat inzichten gekomen. Verandering hou je niet tegen. Het verlies aan publiek van A.net was hierdoor echter nog kleiner dan het totale publiek van de 'grote' concurrenten. Dat houdt m.i. in dat A.net een eigen publiek heeft, dat niet 'overliep' in slechte tijden maar gewoon wegbleef: 'hun' A.net was er niet...
Ook nu nog staat A.net duidelijk boven de rest qua verkeer: [/url] (shotje van Alexa).
Een flink nadeel is de traagheid van de site en het nog steeds niet opgelost zijn van wat technische zaken. Het is echter al weer veel beter dan kort na de overname. Misschien moet ik weer eens tijd maken...
Erik
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
What four words, Jimmy!?!
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
waarbij ik toch even moet opmerken dat Alexa leuk is voor dit soort indicatieve vergelijkingen van meerdere sites, maar dat de absolute getallen niet eens in de buurt komen van de werkelijkheid!
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Euh, specificeer 'niet eens in de buurt van de werkelijkheid' aub. Het gaat mij uiteraard om de indicatie, het grafiekje. Maar zegt dat dan wel genoeg?
En is er een bron die wel betrouwbaar is?
Thx,
Erik
En is er een bron die wel betrouwbaar is?
Thx,
Erik
What four words, Jimmy!?!
- wild weasel
- Scramble Addict
- Type of spotter: picked up my old hobby!
- Subscriber Scramble: wild weasel
Tom...
Zoals ik al zei, zou wel eens leuke discussie kunnen worden dit topic
Menno
Zoals ik al zei, zou wel eens leuke discussie kunnen worden dit topic
Menno
Shoot first, edit later!
Mooie foto van de maan, maar wat doet dat stomme zwarte ding ervoor
- Aircolours
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Aircolours
En klaarblijkelijk gelukt !! Als eye-catcher op http://www.airplane-pictures.net/nustyR wrote:Ahum, ik kreeg deze net rejected voor 'bad motive' ..........Ik ga denk ik maar uitwijken naar http://www.airplane-pictures.net/
Grt, Peter
Zou deze de screeners overleven? http://www.airliners.net/addphotos/big/ ... 7a8153.jpg
== All is well, as long as we keep spinning ==
Je gaat zo en zo een rejection krijgen voor de halve motor aan de rechterkant. Je cockpit, raampje en ladingsgestel zijn redelijk soft. En op de staart zit flink wat ruis.
Dat was het het zo´n beetje. Dus ik denk dat het niet gaat lukken. Maar ik heb ook foto´s op a.net die er niet hadden mogen staan.
David
Dat was het het zo´n beetje. Dus ik denk dat het niet gaat lukken. Maar ik heb ook foto´s op a.net die er niet hadden mogen staan.
David
Je had zomaar screener kunnen worden! Op de halve motor na klopt je verwachting. Dat krijg je er van als je 'm effe snel edit op een niet gecalibreerde monitor... (Hier op de laptop ziet-ie er goed uit, maar thuis op de 'echte computer': bagger.)Bendavid2 wrote:Je gaat zo en zo een rejection krijgen voor de halve motor aan de rechterkant. Je cockpit, raampje en ladingsgestel zijn redelijk soft. En op de staart zit flink wat ruis.
Zou deze foto ook "horizon niet recht" als eerste screeningsresultaat hebben gekregen?
- FlyTheWorld
- Scramble Senior
Dan mag u mij vertellen hoe de horizon wél hoort te zijn.
- tomba2247
- Scramble Addict
- Type of spotter: militair/Civil
Gewoon lekker op het nieuwe platform op Scramble plaatsen zeg ik!!! Daar gaat het om foto's die met aandacht en liefde voor het fotograferen gemaakt zijn!
Screenerschoice http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7066441
Dit is lachen
Vier weken geleden stuur ik deze foto naar ATI ( AirTeamImages ) , A.net en Jetphotos.
Bij ATI staat die binnen het kwartier on-line Op A.net staat die binnen een week erop en heeft die nu 1200 views Best weinig dus
Op JP wordt die na 15 dagen in de rij staan gerejected omdat ze een ultrakleine dustspot vinden en ze 'm te donker vinden.
Dus gewoon weer ge-upload ( wolkje wat op een dustspot kon lijken weggekloond ) en na 2 weken que is het nu screenerschoice WOOHAHA
Dit is lachen
Vier weken geleden stuur ik deze foto naar ATI ( AirTeamImages ) , A.net en Jetphotos.
Bij ATI staat die binnen het kwartier on-line Op A.net staat die binnen een week erop en heeft die nu 1200 views Best weinig dus
Op JP wordt die na 15 dagen in de rij staan gerejected omdat ze een ultrakleine dustspot vinden en ze 'm te donker vinden.
Dus gewoon weer ge-upload ( wolkje wat op een dustspot kon lijken weggekloond ) en na 2 weken que is het nu screenerschoice WOOHAHA
En met je directe link ernaar krijg je vast meer views dan 1200.....nustyR wrote: Screenerschoice http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7066441
Dit is lachen
Ik ben niet zo van het linkspammen maar voor mijn 17 foto's op JP maak ik een uitzonderingErwinS wrote:En met je directe link ernaar krijg je vast meer views dan 1200.....nustyR wrote: Screenerschoice http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7066441
Dit is lachen
Ik heb een gemidddelde van 24,123.35 views per foto en dat wil ik proberen boven de 20.000 te houden