Vergeet AF niet die hadden ze namelijk al veel eerder de A330.cHabu wrote:De enigste reden om Martinair de B767 te laten vervangen door de A330, is omdat KLM hier al mee vliegt.
Ik.
Grt,
Michel
Vergeet AF niet die hadden ze namelijk al veel eerder de A330.cHabu wrote:De enigste reden om Martinair de B767 te laten vervangen door de A330, is omdat KLM hier al mee vliegt.
Ik.
Op Airliners.net stond ook al het bericht dat er mogelijk weer eigen MD-11 naar pax geconverteerd zouden worden. Lijkt mij echter alleen geruchten, tenzij er echt geen enkele andere mogelijkheid is.HV7572KC wrote:-Then I heard rumours from someone working at KLM that (same as Kenya Airways) MP can lease in 1 MD11 from KLM for flights
-Or will MP be in the deal of KL/AF with those 350s/787s?
Behalve het omzetten van stoelen bedoel ik natuurlijk de gehele cabin-layout.... Denk dat MP een andere cabin lay-out wenst dan KLM, omdat men ook een ander soort publiek vervoert..streep wrote:Stoelen configuratie omzetten is echt het werk niet hoor.
Kost het ook geen investering als deze allemaal al "getubed" zijn??.streep wrote: Het verhaal van de MD-11 ombouw, zou wel goed kunnen, omdat dit bijna geen investering kost.
Ze hebben hier alles al voor, vliegtuig, onderhouds capaciteiten en bemanningen.
Streep
Voor zover ik weet, zijn de 'eigen' MD-11's niet meer gecertificeerd om met pax te vliegen. Ik heb geen idee wat voor kosten daar aan vast ztten, maar als KLM een MD-11 over heeft dan denk ik dat MPH daar eerder voor zo kiezen.B767-300ER wrote:Behalve het omzetten van stoelen bedoel ik natuurlijk de gehele cabin-layout.... Denk dat MP een andere cabin lay-out wenst dan KLM, omdat men ook een ander soort publiek vervoert..streep wrote:Stoelen configuratie omzetten is echt het werk niet hoor.Kost het ook geen investering als deze allemaal al "getubed" zijn??streep wrote: Het verhaal van de MD-11 ombouw, zou wel goed kunnen, omdat dit bijna geen investering kost.
Ze hebben hier alles al voor, vliegtuig, onderhouds capaciteiten en bemanningen.
Ik denk dat er niet veel leuks aan is voor de mensen die zich jaren hebben ingezet om een product neer te zetten en er trots op zijn om het uniform te mogen dragen.B767-300ER wrote:Leuk om misschien te kijken....
MP vloog 04-09 haar laatste AMS-MIA-AMS route
Filmpje is mooi gemaakt, complimenten. Nooit eerder een watersaluut gezien bij de laatste vlucht.B767-300ER wrote:Leuk om misschien te kijken....
Bron: 76-er...
Dat geeft dan toch wel een blijk van waardering vanaf MIA naar MP.cHabu wrote:Filmpje is mooi gemaakt, complimenten. Nooit eerder een watersaluut gezien bij de laatste vlucht.B767-300ER wrote:Leuk om misschien te kijken....
Bron: 76-er...
Voorlopig niet, waarschijnlijk blijven ze de AF 747 vullen via CDGcHabu wrote:KLM gaat niet naar MIA vliegen ?