EHAM 24-10-2007
Moderator: gatso76
Forum rules
-
- Scramble Master
- Posts: 8667
- Joined: 18 Apr 2004, 21:53
- Type of spotter: S5, biz prio
- Location: AMS/SPL
EHAM 24-10-2007
Hi,
Romavia BAe-146 expected:
10.10-18.00, RMV003/003, OTP-SPL-OTP
Regards, Jeroen
Romavia BAe-146 expected:
10.10-18.00, RMV003/003, OTP-SPL-OTP
Regards, Jeroen
Re
Misschien een E-4...en dan iets met een callsign als 'Edge69', 'Edgar69' of iets in die richting wat niet in het CISS pastMichel wrote:Volgens CISS (en ik heb geen idee wat het is)
EDG69 1015-1500(25-10) PRG-AMS-FRA 742
- tonjochems
- Scramble Master
- Posts: 2566
- Joined: 06 Apr 2005, 12:34
- Type of spotter: civil
- Subscriber Scramble: tonjochems
- Location: Voorhout
Klopt is een E4.. blijft tot donderdag staan en wordt geparkeerd op de nieuwe Pappa posities, J-ramp.. komt naast een IL62 van Rossija te staan.. Overigens komen op woe de meeste kisten voor de NATO meet..
A310 van de duitsers en spanjaarden..verder nog een TU154 van de Polen en Bulgaren..
Komen trouwens ook veel bobo's op de lijndienst..
A310 van de duitsers en spanjaarden..verder nog een TU154 van de Polen en Bulgaren..
Komen trouwens ook veel bobo's op de lijndienst..
- Nlspot2003
- Scramble Master
- Posts: 3054
- Joined: 06 Sep 2003, 23:06
- Location: Haarlem,Eham
- Contact:
Re: Re
Volgens de site van Praag vertrekt op de 24e deze E4. Weet niet of het degene is die naar schiphol komt.gatso76 wrote:Misschien een E-4...en dan iets met een callsign als 'Edge69', 'Edgar69' of iets in die richting wat niet in het CISS pastMichel wrote:Volgens CISS (en ik heb geen idee wat het is)
EDG69 1015-1500(25-10) PRG-AMS-FRA 742
22. B747-200B (E-4B) U.S. AIR FORCE 75-0125 dep. 24.10.
http://www.planes.cz/en/photo/1022566/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze info komt van deze site.
http://www.planes.cz/en/mov-PRG/" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by Nlspot2003 on 23 Oct 2007, 06:40, edited 1 time in total.
ik denk dat de mensen die toegang tot het CISS hebben, hier verstandig mee om moeten gaan. Hetgeen dus inhoudt dat het bericht van Ton meer dan voldoende is.
Dit houdt dus in dat men geen verdere verwachtingen moet doen in mijn ogen ter wille van de veiligheid en de spottersvriendelijkheid van de luchthavenautoriteiten en de marechaussee...
In mijn moet je morgen dus gewoon de hele dag rond Schiphol blijven spotten en dan m.n. rond de 36R (indien in gebruik).
Dit houdt dus in dat men geen verdere verwachtingen moet doen in mijn ogen ter wille van de veiligheid en de spottersvriendelijkheid van de luchthavenautoriteiten en de marechaussee...
In mijn moet je morgen dus gewoon de hele dag rond Schiphol blijven spotten en dan m.n. rond de 36R (indien in gebruik).
-
- Scramble Addict
- Posts: 2078
- Joined: 14 Jun 2007, 20:50
- Subscriber Scramble: wamovements
- Key
- Site Admin
- Posts: 11250
- Joined: 06 Dec 2002, 09:21
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
- Location: ex EHAM
Ben het eens met verstandig gedrag, maar laten we het ook niet erger maken dan het is. Ik ga er vanuit dat iedere werknemer die bij 'beschermde' informatie kan van zijn werkgever richtlijnen heeft gekregen over hoe daarmee om te gaan. Als iedereen zich daar gewoon aan houdt is er niets aan het handje. Dat houdt dus ook in dat wanneer het niet verboden is om CISS-info naar buiten te brengen, ik de ETA's graag zie komen.Marco wrote:Dit houdt dus in dat men geen verdere verwachtingen moet doen in mijn ogen ter wille van de veiligheid en de spottersvriendelijkheid van de luchthavenautoriteiten en de marechaussee...
Erik
Climb to 20ft, we're leaving a dust trail