Persoonlijke in de signature banners..
Forum rules
- Delta12
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5
Persoonlijke in de signature banners..
Ik vroeg me af hoe het hier is gesteld met de regelgeving wat betreft de banners in de signature ik zie er namelijk steeds meer verschijnen en ik persoonlijk ben dr zeker geen fan van dat iedereen hoe zijn website loopt te promoten met een 500x80 banner onder zijn bericht. En ik vind het daarom soms erg hinderlijk zeker als die persoon in zijn topic 10x reageert en dat je dan 10x het zelfde ziet. Het liefst zie ik gewoon alles verdwijnen en gewoon pure tekst met een text link naar de betreffende website. Maar ik vroeg me af of andere mensen dit ook irritant vinden. Sommige forums zijn echt vreslijk om te bezoeken omdat iedere member zo een huge reclamebord onder zijn post heb. Ik zal geen namen noemen maar er zijn er een paar die mij echt irriteren 10x terug te zien in een topic.
wat zijn jullie gedachte over dit?
wat zijn jullie gedachte over dit?
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Re: Persoonlijke in de signature banners..
Ik stoor me dr niet zo aan maar je hebt wel een punt
Website promotie kan ook hier :http://www.scramble.nl/forum/viewforum.php?f=19
Website promotie kan ook hier :http://www.scramble.nl/forum/viewforum.php?f=19
Groeten,
Ron
Ron
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Tja, Ik vind een banner wel inventief en vind het jammer dat ik zelf niet zo bedreven ben om iets moois te maken.
Ik vind ook dat de 'posters' zelf een groot deel verandwoordelijk zijn voor hun 'signature' en enige disipline moeten ontwikkelen.
Zelf probeer ik mijn 'signature' te beperken tot twee stuks per topic....
We weten allemaal toch dat overdaad schaad ?
Bye, Chris.
Ik vind ook dat de 'posters' zelf een groot deel verandwoordelijk zijn voor hun 'signature' en enige disipline moeten ontwikkelen.
Zelf probeer ik mijn 'signature' te beperken tot twee stuks per topic....
We weten allemaal toch dat overdaad schaad ?
Bye, Chris.
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze discussie (Praethuis lijkt me logischer), maar ik snap je punt. Alleen kun je dan net zo goed de gehele signatureruimte schrappen, want een banner neemt minder ruimte in dan de opsomming van al het cameramaterieel wat iemand bezit. Vat dit alsjeblieft niet als een aanval op, het is een constatering.
Overigens stoor ik me niet aan banners zolang ze de gebruikelijke afmetingen van 468x60 pixels hebben. Klik er vaak genoeg op als ik wat meer fotomateriaal van iemand wil zien...
Overigens stoor ik me niet aan banners zolang ze de gebruikelijke afmetingen van 468x60 pixels hebben. Klik er vaak genoeg op als ik wat meer fotomateriaal van iemand wil zien...
Greetz,
Patrick
Patrick
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Hoi,
Regels zijn er niet, al worden die wel overwogen. Persoonlijk vind ik korte berichtjes met een grote banner eronder zeer onduidelijk, en als een poster met banner erg actief is in een topic ziet het er helemaal niet uit.
In het verleden hebben we wel mensen verzocht een banner te verkleinen, waar gelukkig goed op gereageerd werd.
Er zijn trouwens ook mensen die vrijwel altijd op Quote drukken ipv. Reply, terwijl een 1-op-1 quote van het bericht boven het jouwe compleet zinloos is. Dat vind ik (wederom persoonlijk) net zo slecht staan.
Ik hoop dat iedereen de afweging wil maken waar de grens ligt. Als het resultaat daarvan teveel mensen toch zou storen komen er waarschijnlijk regels.
Erik
Regels zijn er niet, al worden die wel overwogen. Persoonlijk vind ik korte berichtjes met een grote banner eronder zeer onduidelijk, en als een poster met banner erg actief is in een topic ziet het er helemaal niet uit.
In het verleden hebben we wel mensen verzocht een banner te verkleinen, waar gelukkig goed op gereageerd werd.
Er zijn trouwens ook mensen die vrijwel altijd op Quote drukken ipv. Reply, terwijl een 1-op-1 quote van het bericht boven het jouwe compleet zinloos is. Dat vind ik (wederom persoonlijk) net zo slecht staan.
Ik hoop dat iedereen de afweging wil maken waar de grens ligt. Als het resultaat daarvan teveel mensen toch zou storen komen er waarschijnlijk regels.
Erik
Climb to 20ft, we're leaving a dust trail
- Delta12
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5
Wat je bedoeld met die eindeloos lange regels met apratuur daar stoor ik mij niet dat springt niet in het oog, maar wat mij wel stoort is al dat als iemand zo vreselijk creatief is geweest met photoshop en zwaar levens groot http://www.ditendat.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en DingetjeDatjeAviation photography in zijn banner zet, dat stoort gewoon enorm het forum. het Airliners.net forum staat met stipt op 1 bij mij omdat het gewoon niet mogelijk is dat soort dingen te plaatsen. Just text en das precies waar een forum voor bedoeld is. *We hadden het er al eerder over fotos en text in een topic maar daar is uit eindelijk ook het Photo forum uit gekomen.SquAdmin wrote:Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze discussie (Praethuis lijkt me logischer), maar ik snap je punt. Alleen kun je dan net zo goed de gehele signatureruimte schrappen, want een banner neemt minder ruimte in dan de opsomming van al het cameramaterieel wat iemand bezit. Vat dit alsjeblieft niet als een aanval op, het is een constatering.
Zoals die van jou is in je signature vind ik het prima die maat is lekker en hij valt ook niet zo vreslijk op in het topic.
- Redskin
- Scramble Addict
- Type of spotter: a serial is just paint to brighten up an aircraft
- Subscriber Scramble: Digitaal
Persoonlijk vind ik een standaard banner (468x60) geen enkel probleem, ik heb er zelf ook een onder staan.Ik ben het ook met SquAdmin eens wat betreft de opsomming van camera materiaal en wat je ook regelmatig ziet alle vliegtuigen waarmee men heeft gevlogen.
Ik vind wel dat die oversized banners (dus groter dan 468x60) wat overdreven. Voor mij zou dus de standaard maat de maximale maat mogen zijn.
Ik vind wel dat die oversized banners (dus groter dan 468x60) wat overdreven. Voor mij zou dus de standaard maat de maximale maat mogen zijn.
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Een die naar vliegtuigen kiekt
Het issue hier kun je eigelijk best eenvoudig oplossen!
Gebruik een browser als firefox of een gelijksoortige browser die een optie heeft zoals ad block. je hoeft dan alleen maar aan te geven dat de sig (per gebruiker dan eenmalig) geblokkeerd moet worden en je zal em niet weer zien
Zooo discussie ook weer opgelost
Groeten Brian
Gebruik een browser als firefox of een gelijksoortige browser die een optie heeft zoals ad block. je hoeft dan alleen maar aan te geven dat de sig (per gebruiker dan eenmalig) geblokkeerd moet worden en je zal em niet weer zien
Zooo discussie ook weer opgelost
Groeten Brian