Vlekje! Help!
Forum rules
Vlekje! Help!
Dag allemaal,
Heb een EOS 400D, maar er zit een vlekje op al mijn foto's op dezelfde plaats. Zelf kan ik niet acherhalen waar het zit. Ben dan ook wel erg voorzichtig geweest met zoeken hoor.
Maar is er iemand die weet waar ik het van binnen helemaal schoon kan krijgen? In Amsterdam of omgeving! Wil het namelijk door iemand laten doen. ga namelijk al snel 4 wkn naar Zuid-Amerika en ga er liever niet zelf mee spelen! Geld maakt dan ook niet uit!
Alvast bedankt,
Heb een EOS 400D, maar er zit een vlekje op al mijn foto's op dezelfde plaats. Zelf kan ik niet acherhalen waar het zit. Ben dan ook wel erg voorzichtig geweest met zoeken hoor.
Maar is er iemand die weet waar ik het van binnen helemaal schoon kan krijgen? In Amsterdam of omgeving! Wil het namelijk door iemand laten doen. ga namelijk al snel 4 wkn naar Zuid-Amerika en ga er liever niet zelf mee spelen! Geld maakt dan ook niet uit!
Alvast bedankt,
Die zelfreiniger is automatisch als je het aan doet of als je hem uit doet. En aangezien het na zo'n 20 keer nog steeds staat dan maar een andere optie. Waarschijnlijk zit het dan ook niet op mijn sensor. Maar ergens anders...nilsko wrote:De 400D heeft toch een zelfreinigende sensor? Lijkt me een idee deze functie eerst te gebruiken om te kijken of het vlekje weg gaat.
http://www.cameranu.nl/artikel/3329/Pho ... er_S2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
is dit wat?
is dit wat?
Gewoon zelf doen. Als je het eenmaal hebt geprobeerd, is het verder een koud kunstje. Die camera kan bovendien best wat hebben. Het is allemaal geen hersenchirurgie, hoor!Sky wrote:Allemaal bedankt voor de reacties, maar is er iemand die weet waar ik dat allemaal kan laten doen? In Amsterdam of omgeving?
Groet,
Elmer
PS En als je het echt niet aandurft, zou ik gewoon even wat camerashops in je omgeving bellen. Die kunnen je vast helpen.
Answers will be questioned.....
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: F4.5
- Subscriber Scramble: Hans Rolink
-
- Scramble Junior
Van een beetje op je lippen wordt je heus niet blind hoor .Hans Rolink wrote:Even deze opmerking van een professioneel chemische neus;
beloof me plechtig dat je NOOIT iets in je mond steekt waar methanol aan zit. Je wordt hier serieus blind van. Zie de spiritusdrinkers van weleer.
Hans.
Voor het aanzuigen van de brandstof voor mijn modelvliegtuigje heb ik meermaals een beetje in mijn mond gehad ( zat trouwens ook nog eens 25 procent resinusolie bij ).
Uiteraard slikte ik dit niet in en ging ik dadelijk mijn mond spoelen.
Die spiritusdrinkers kapten het meestal illigaal gestookte goedje er met liters in , dit is uiteraard zeer gevaarlijk zowel voor de ogen als het maag-darm stelsel.
Groeten
Dirk
ps voorzichtigheid blijft geboden
Kind Regards
pampa31
Dirk
pampa31
Dirk