Mijn fijne windows computer liep afgelopen week vast tijdens een update. Er was niks meer mee te beginnen, alleen een nieuwe installatie van windows. Nu, een paar dagen verder, heb ik alles weer draaien maar ik loop wel tegen een probleem met Lightroom aan.
Tijdens het opnieuw installeren van windows, is de lettervolgorde van de interne drives veranderd. Mijn geimporteerde mappen stonden voorheen op de H-drive en blijken nu op de E-drive te staan. In Lightroom geeft hij de foto's wel weer maar geeft aan dat het bestand offline is of ontbreekt.
Wanneer ik met de rechter muisknop op een map klik, krijg ik de optie om de ontbrekende map te zoeken. Echter, ik hoop dat er een betere methode is want ik voel er weinig voor om dit met 617 mappen te gaan doen... Ik zag ik in het menu de optie 'ontbrekende foto's zoeken' maar deze biedt geen soelaas. Het mooiste zou zijn als ik onder de kop 'mappen' de letter H kan veranderen in de letter E. Iemand enige idee hoe ik dit eenvoudiger op kan lossen? Bvd!
Maurice.
...jahoor MAC users, kom maar op met jullie inkoppers
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)