Weer BTW actie
Forum rules
Weer BTW actie
Krijg net een mail van Foto Klein dat t/m zaterdag alles, dus ook de spiegelreflexen, zonder BTW gekocht kunnen worden. Nu heb ik geen idee van de prijzen bij Foto Klein, maar heb zelf in januari bij een soortgelijke actie bij Mediamarkt in Alphen een 7D kunnen scoren, en een vriend van me een 5D2. Leverde toen meer dan 200 E p.p. op.
Gr Roger
Gr Roger
Re: Weer BTW actie
hey Roger
zet er bij wat jullie hebben betaald, dat vergelijkt wat makkelijker.
Ter indicatie alvast ook deze: bij foka (r'dam) betaal je NU voor een eos 7D camerahuis: 1.199.
zet er bij wat jullie hebben betaald, dat vergelijkt wat makkelijker.
Ter indicatie alvast ook deze: bij foka (r'dam) betaal je NU voor een eos 7D camerahuis: 1.199.
Hoera d'revolutie, 't is eindelijk zover', maar de nwe leiders blijken net zo autoritair
7D was iets van 1000 en nog wat, en 5D zat in de 1500 en nog wat. Weet het niet meer precies, en de prijzen lagen toen iets anders. Gr R
Ik heb ook gekeken naar de 7D bij mediamarkt vorige keer (met de BTW actie), maar ik heb het niet gedaan. Online kopen was alsnog goedkoper.
- warthog64
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Nope
- Location: Woudenberg. the Netherlands. 52O 05'02,5"N 5O 24'40,4"O
is dat ook bij klein op het weena in rotterdam?
http://www.klein.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is onbereikbaar...
7-D nu 1199,00 bij KE
http://www.klein.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is onbereikbaar...
7-D nu 1199,00 bij KE
WH64
___│ØoØ│___
Some things up!
___│ØoØ│___
Some things up!
Verkoopt Foto Klein wel zulke dure modellen? Dacht altijd dat Foto Klein een soort Dixons was die niet verder komt dan een EOS500D...
Greetz,
Patrick
Patrick
- brno
- Scramble Junior
- Type of spotter: Shipspotter & Aircraft
- Subscriber Scramble: brno
Tot einde van de week ook een actie bij de Mediamarkt, gisteren een 1000d met 18-55 II gekocht voor 304 euro, meen dat de actie tot de 30e? loopt.
Acties betreffen alle fotografie producten... Dus doe er je voordeel mee, hoewel ik normaal gesproken niet zo`n MM fan ben.
Groet,
Acties betreffen alle fotografie producten... Dus doe er je voordeel mee, hoewel ik normaal gesproken niet zo`n MM fan ben.
Groet,
Mediamarkt ook zonder 19% BTW?
Gr R
Gr R
Nee, Mediamarkt heeft een actie waarbij je geld terugkrijgt voor je oude DSLR. Check de website.
Greetz,
Patrick
Patrick
Er staat "vervang uw oude camera" het is mij onduidelijk of vervangen wordt gebruikt in de betekenis van koop een nieuwe, of lever hem in.
Gr Roger
Gr Roger
Er wordt bedoeld: lever hem in en krijg in ruil daarvoor korting op de aanschaf van een nieuwe. De inruilprijzen die op de website genoemd worden vind ik overigens een lachertje...
Greetz,
Patrick
Patrick
Ben er net tijdens werk even langsgeweest in Leiden, en ze hadden gewoon Eos 5D2s staan. De objectievenkeus was voornamelijk Sigma en zo, weinig duur glas van Canon gezien. Alle prijzen afgeplakt met stickers van min 19%, maar wat de prijs was stond er niet. Gezien de drukte ben ik snel weggegaan, ben al voorzien en hoef voorlopig iets.SquAdmin wrote:Verkoopt Foto Klein wel zulke dure modellen? Dacht altijd dat Foto Klein een soort Dixons was die niet verder komt dan een EOS500D...
Gr Roger
- warthog64
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Nope
- Location: Woudenberg. the Netherlands. 52O 05'02,5"N 5O 24'40,4"O
wat ik eigenlijk al wist, maar ben toch ff gegaan.
In zeist bij klein, canon eos-7-D, 1369,00......
hun uiterstste prijs
In zeist bij klein, canon eos-7-D, 1369,00......
hun uiterstste prijs
WH64
___│ØoØ│___
Some things up!
___│ØoØ│___
Some things up!
Voor de liefhebbers; ik heb zojuist bij de Media Markt Utrecht een EOS50D voor 609 kunnen krijgen.
Met of zonder inruil?Phantom54 wrote:Voor de liefhebbers; ik heb zojuist bij de Media Markt Utrecht een EOS50D voor 609 kunnen krijgen.
Gr R