a nice freighter, but timings are not so nice ...
1900-2200 MEM4030/4031 GME-AMS-AKX AN-12 *R74
AKX = AKTYUBINSK AIRPORT (KAZACHSTAN) GME = GOMEL (BELARUS)Regards,
Eric
Moderator: gatso76
![]() ![]() |
1900-2200 MEM4030/4031 GME-AMS-AKX AN-12 *R74
AKX = AKTYUBINSK AIRPORT (KAZACHSTAN) GME = GOMEL (BELARUS)Regards,
Volgens http://www.scramble.nl/forum/viewtopic. ... 15#p382115 klopt dat idd; gaat met ongeveer 60 - 70 minuten weer verder aldus de informatieRoger wrote:Hoi,
volgens ewas.nl zou GL4 VP-BKI inmiddels in EIN moeten zijn om wat belangrijke mensen op te pikken richting VKO ...
eta te EIN was 15.00lt .... (volgens schema)
Groet, Roger
Is hier al een update voor beschikbaar ??skycruiser wrote:Goodmorning,
a nice freighter, but timings are not so nice ...
1900-2200 MEM4030/4031 GME-AMS-AKX AN-12 *R74
Nice, the usual delay and wrong apronherkybird wrote:jawohl !
1900 2150C MEM4030 GME *S72 URCGW FC * 2300E
Acc. CISS:adz wrote:Anyone for a reg on the U.S Airways 752/W today?
Thanks in advance,
Ard
en visual gezien op de 18C landingMTOW wrote:Acc. CISS:adz wrote:Anyone for a reg on the U.S Airways 752/W today?
Thanks in advance,
Ard
N938UW
Mike
jup was de 4L-KMKArnoud wrote: Door de mist heb ik helaas niet de DHL 757 kunnen lezen en ook niet de ernaast geparkeerde 747 in NCA c/s.
Is dit soms de 4L-KMK ?
Alvast bedankt,
Arnoud