Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
tonjochems wrote:BVD komt pas eind AUG!!!! Uit mijn hoofd rond de 24e aug... denk dat de 2 in de eerdere post is vergeten.... 24 ipv 4...!!!
Blijft moeilijk soms...
Komt morgen zeker niet, de PH-BVD heeft volgens mij nog geen eens gevlogen en de komende dagen zal het ook waarschijnlijk niet gebeuren omdat de baan er tot 6 augustus uitligt volgens deze site: http://paineairport.com/kpae.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit gewoon een EK-vlucht? Of is dit weer een andere met de zelfde gehuurde kist?
En, waarom huren ze deze nog steeds, ze hebben toch eigen kisten vliegen? Of is alles gehuurd van de EK wat op AMS vliegt?
Vandaag ook nog: MP0099 (19:40lt) vanuit XMN (PH-MCP)
De 3V301P, THA is een vlucht vanaf LGG (Luik) naar AMS en vertrekt de 5e rond 0820; de OO-THD vertrekt weer na onderhoud en de MP MD11 komt ook terug vanuit onderhoud (kan me herinneren dat de Md11's naar HEL gingen maar wellicht dat de overname door KLM hier verandering in brengt; die gaan veelal naar XMN, China toe)