Valse privé berichten ?
Forum rules
- Janos
- Scramble Die-Hard
Valse privé berichten ?
Ik kreeg vandaag twee keer een Engelstalige E-mail van de Scramble Administratie dat er een privé bericht voor mij was, maar er was geen bericht te vinden. Is dit een nieuwe vorm van Spam of zo ?
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
Re: Valse privé berichten ?
Janos,
Gr
Hans
Waarschijnlijk omdat in je profiel staat dat Engels je standaard taal is (gecontroleerd, en jouw "Board Language" is inderdaad Engels).Janos wrote:Ik kreeg vandaag twee keer een Engelstalige E-mail van de Scramble Administratie dat er een privé bericht voor mij was,
Dan heeft degene die jou iets had gestuurd later bedacht dat het toch niet zo'n goed idee was, of kwam tot de ontdekking dat je de verkeerde persoon was of iets van die strekking. Hoe dan ook heeft hij het bericht weer ingetrokken (dus verwijderd) voordat jij ging kijken.Janos wrote:maar er was geen bericht te vinden.
Nope.Janos wrote:Is dit een nieuwe vorm van Spam of zo ?
Gr
Hans
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
Hoi,
Gr
Hans
Misschien recentelijk aangepast in je profiel? "Notify on new Private Message" staat echt op "yes"Janos wrote:Ik krijg deze meldingen normaal altijd in een venstertje op de Scramble site maar nu kreeg ik een E-mail op mijn normale E-mail adres. Nooit eerder gehad. Ik vertrouw het toch niet helemaal. Als het nog een keer gebeurd zal ik de mail doorsturen.
Gr
Hans