Luchtvaartnieuws: “Ja-21 meest pro-luchtvaart.”
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... t-kritisch
Normaliter bemoei ik me nooit met politiek, maar ben van mening dat we als luchtvaartfans van ons moeten laten horen bij de komende PS verkiezingen. Mijn oude cluppie heeft voor mij afgedaan, daar worden momenteel de belangen van de Nederlandse luchtvaart in recordtempo verkwanseld. Ik stem op Joost.
Provinciale Staten verkiezingen 2023
Forum rules
- Canberra TT.18
- Scramble Addict
- Type of spotter: S4
Re: Provinciale Staten verkiezingen 2023
Vind dit forum niet bedoeld voor politieke statements of promo-praatjes.
Maar toch.. mag toch hopen dat er meer afwegingen zijn om wel of niet m op een partij te stemmen enkel of deze (deels) pro of anti luchtvaart is.
Nog afgezien dat de standpuntenn van partijen per provincie kunnen verschillen bij provinciale verkiezingen...
Maar toch.. mag toch hopen dat er meer afwegingen zijn om wel of niet m op een partij te stemmen enkel of deze (deels) pro of anti luchtvaart is.
Nog afgezien dat de standpuntenn van partijen per provincie kunnen verschillen bij provinciale verkiezingen...
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Geheel mee eens.Canberra TT.18 wrote: ↑20 Feb 2023, 20:16 Vind dit forum niet bedoeld voor politieke statements of promo-praatjes.
Het staat Luchtvaartnieuws geheel vrij om een artikel als deze de publiceren maar voor dit draadje zie ik geen toegevoegde waarde. Volgens mij is het in maart van belang dat iedereen die stemgerechtigd is gáát stemmen en op wie is aan eenieder voor zich om te bepalen.
Groeten,
Ron
Ron
Fijn dat ze jouw toestemming hebbenHet staat Luchtvaartnieuws geheel vrij om een artikel als deze de publiceren
Anyway, dank 76-er! Scheelt mij weer een hoop uitzoeken want ik zat met hetzelfde probleem.
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Faliekant tegen politiek op Scramble.
Los daarvan, ze kunnen van alles beloven.
Wat ze echt gaan doen, is vaak anders....!
Los daarvan, ze kunnen van alles beloven.
Wat ze echt gaan doen, is vaak anders....!
"Nix bliev wie it es"
- Rabbit
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Hensie
Los van wat ik vind van dit specifieke stemadvies, is het natuurlijk onzin te beweren dat politiek niet op Scramble thuishoort.
Discussies over Lelystad, Schiphol, keuze voor bepaalde vliegtuigen vaan de luchtmacht, de oorlog in Oekraine, etc. is allemaal politiek. Misschien iets minder expliciet dan dit, maar toch
Verder: ga vooral stemmen.
Discussies over Lelystad, Schiphol, keuze voor bepaalde vliegtuigen vaan de luchtmacht, de oorlog in Oekraine, etc. is allemaal politiek. Misschien iets minder expliciet dan dit, maar toch
Verder: ga vooral stemmen.
Cheers,
Jeroen
Jeroen
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Het gaat dan ook om het verschil tussen onderwerpen met een politiek raakvlak en politiek als onderwerp. Dat laatste zijn wij niet enthousiast over voor dit messageboard.
Er zijn nu wat keurige meningen langsgekomen. Om te zorgen dat het daarbij blijft sluit ik dit topic.
Erik
Er zijn nu wat keurige meningen langsgekomen. Om te zorgen dat het daarbij blijft sluit ik dit topic.
Erik
Climb to 20ft, we're leaving a dust trail