Het was in het begin soms wel een half jaar, maar 100 dagen is nu wel het getal wat ik vaker lees.robin27198 wrote: ↑11 Jun 2024, 19:48 Het scheen zo te zijn dat de motoren gemiddeld 100 dagen weg zijn. Geen idee of dat nu nog zo is.
KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
![]() |
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
== All is well, as long as we keep spinning ==
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Lijkt er niet op, maar ik heb me sinds haar laatste vlucht altijd al afgevraagd wat ze nou met dit toestel aan het doen waren.patrick@tediek.com wrote: ↑11 Jun 2024, 01:43 Echt jammer. De ex BFT, was deze ook gekocht door long tail?
Op 7 december 2020 naar Kansas gevlogen (via Chicago), daar de hangar in gereden waar ze 2 jaar in die hangar heeft gestaan.
Heb wel eens een foto gezien van haar in die hangar dat ze er *iets* mee deden, maar wat?
Na 2 jaar zo rond april/mei 2023 naar buiten gereden waar ze nu nog altijd staat (o.a. zonder motoren).
Geen idee wat ze ooit van plan waren met deze kist. Misschien "preighter" van maken maar kwamen halverwege tegen dat die markt ging inklappen?
Heb overigens ook een foto van PH-BFV/VQ-BWM gezien van (denk ik) afgelopen maandag. Die kist bestaat na dit weekend niet meer denk ik.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Die vluchten waren om de kist luchtwaardig te houden.
Idd motor problemen, en met een tekort van 600 motoren wereldwijd is dat niet zo best.
NXA en D worden gepreserveerd (ingepakt) tot de situatie weer beter word.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Op een website gelezen dat de eerste KLM A321NEO in de 2de helft van augustus op Schiphol wordt verwacht. Klopt deze bewering?
Facebook Group: Schiphol Spotters - Aviation Photography
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
PHBHA kort na vertrek terug naar NRT.