Dat heet nou vliegtuigspottencapetonian wrote:geen zin heb om van Almere naar LWD te karren als er geen of weinig vliegbewegingen zijn.
FWIT 2010
Forum rules
Re: FWIT 2010
Re: FWIT 2010
Ik snap die vragen nooit zo goed, je moet uit Almere komen, uurtje rijden. Waar gaat het over.
Als je gewoon 08:30 bij het veld bent mis je niets.
Wij zaten in de jaren '70 gewoon 3,5 uur in de trein naar Volkel om er achter te komen dat ze niet vlogen, jammer dan, risico van het vak.
Oh ja, we moesten ook weer 3,5 uur terug naar huis.........
Maar lol hadden we wel!
Als je gewoon 08:30 bij het veld bent mis je niets.
Wij zaten in de jaren '70 gewoon 3,5 uur in de trein naar Volkel om er achter te komen dat ze niet vlogen, jammer dan, risico van het vak.
Oh ja, we moesten ook weer 3,5 uur terug naar huis.........
Maar lol hadden we wel!
- eagle-keeper
- Scramble Die-Hard
- Posts: 592
- Joined: 16 Jun 2003, 17:27
- Location: Leusden, Holland
Re: FWIT 2010
Nou, beste spine 24, ik snap die vragen maar al te goed.
Sorry hoor, maar als je helemaal uit Almere, of in mijn geval helemaal uit Amersfoort moet komen en er wordt niet gevlogen terwijl andere mensan dat wel wisten dan vind ik het heel logisch dat je dat van te voren vraagt.
De benzine is tegenwoordig namelijk niet meer voor niets.
Dus van sommige antwoorden van jouw ben ik niet zo gecharmeerd, als je begrijpt wat ik bedoel.
Alsjeblieft.
Sorry hoor, maar als je helemaal uit Almere, of in mijn geval helemaal uit Amersfoort moet komen en er wordt niet gevlogen terwijl andere mensan dat wel wisten dan vind ik het heel logisch dat je dat van te voren vraagt.
De benzine is tegenwoordig namelijk niet meer voor niets.
Dus van sommige antwoorden van jouw ben ik niet zo gecharmeerd, als je begrijpt wat ik bedoel.
Alsjeblieft.
Re: FWIT 2010
Snap ik wel hoor Eagle Keeper, maar je hebt vast een leuke dag gehad vandaag met 5 visitors.
Ik wacht je log met spanning af.
Ik wacht je log met spanning af.
- eagle-keeper
- Scramble Die-Hard
- Posts: 592
- Joined: 16 Jun 2003, 17:27
- Location: Leusden, Holland
Re: FWIT 2010
Mijn log, beste Spine24, heb ik opgeslagen op mijn Excel luchtvaart logboek.
Maar ik heb geen enkel idee hoe je dat hier moet invoeren.
Ik kan ze natuurlijk allemaal wel zitten over tikken maar ik weet niet of dat de bedoeling is.
Dus zeg het maar.
Groeten, Hans.
Maar ik heb geen enkel idee hoe je dat hier moet invoeren.
Ik kan ze natuurlijk allemaal wel zitten over tikken maar ik weet niet of dat de bedoeling is.
Dus zeg het maar.
Groeten, Hans.
- Piet Luijken
- Moderator
- Posts: 3964
- Joined: 27 Dec 2003, 14:19
- Subscriber Scramble: Piet Luijken
- Location: Amstelveen
Re: FWIT 2010
Een log is erg belangrijk!
overtikken mag best...
gewoon copy-paste kan ook.
dan wel de kolommen met onbelangrijke info van te voren verwijderen, data, veld etc.
overtikken mag best...
gewoon copy-paste kan ook.
dan wel de kolommen met onbelangrijke info van te voren verwijderen, data, veld etc.
Greetings,
Piet Luijken
Scramble Editor
Piet Luijken
Scramble Editor
- eagle-keeper
- Scramble Die-Hard
- Posts: 592
- Joined: 16 Jun 2003, 17:27
- Location: Leusden, Holland
Re: FWIT 2010
Een log van afgelopen donderdag op Leeuwarden.
F-16AM KLu
J-362
J-060
J-193
J-881
J-628
J-637
J-514
J-003
F-16BM KLu
J-064
AB-412 KLu
R-01
F-16AM RNoAF
669
682
276
F-16AM BAF
FA-68
FA-67
FA-104
F-16BM BAF
FB-12
FB-22
C-130H Herc. BAF
CH-03
Tornado IDS GAF
45+51
F-16AM RDAF
E-605
E-606
Falcon 20 From England
G-FRAS
Dat was het allemaal. Kopieëren is niet gelukt dus heb ik alles even over getypt.
Groeten, Hans Leijssenaar.
F-16AM KLu
J-362
J-060
J-193
J-881
J-628
J-637
J-514
J-003
F-16BM KLu
J-064
AB-412 KLu
R-01
F-16AM RNoAF
669
682
276
F-16AM BAF
FA-68
FA-67
FA-104
F-16BM BAF
FB-12
FB-22
C-130H Herc. BAF
CH-03
Tornado IDS GAF
45+51
F-16AM RDAF
E-605
E-606
Falcon 20 From England
G-FRAS
Dat was het allemaal. Kopieëren is niet gelukt dus heb ik alles even over getypt.
Groeten, Hans Leijssenaar.
Last edited by eagle-keeper on 24 Jul 2010, 22:50, edited 2 times in total.
- Hurricane
- Scramble Master
- Posts: 5416
- Joined: 05 Oct 2003, 18:03
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
- Location: EHVB
Re: FWIT 2010
Idd, Cobham (ook wel het voormalige FRA-Aviation)Crizz wrote: De Falcon 20 is niet van de RAF
De Tornado is AG51, de Deense E-605: Esk 727, de E-606: Esk 730.
Groeten,
Ron
Ron
Re: FWIT 2010
Ik houd de database voor Leeuwarden bij, en volgens mij hebben die Denen hetzelfde systeem als in NL. Gewoon een pool waar ze de zwevers uithalen.Hurricane wrote:De Tornado is AG51, de Deense E-605: Esk 727, de E-606: Esk 730.
Krijg ik e-mailtjes: "Die kisst is van 311Sq." Het zal allemaal wel...Komen ze binnen met Bonzo, 313 embleem op de staart.....en dan moet ik raden dat het een 311 bak is.....
Re: FWIT 2010
Gewoon doorgaan Dirk met die topjob
Re: FWIT 2010
Uiteraard Oscar!
- eagle-keeper
- Scramble Die-Hard
- Posts: 592
- Joined: 16 Jun 2003, 17:27
- Location: Leusden, Holland
Re: FWIT 2010
CRIZZ, bedankt voor je info, ik heb het meeste aangepast.
-
- Scramble Rookie
- Posts: 98
- Joined: 13 Jun 2005, 08:55
- Type of spotter: military
- Subscriber Scramble: yes
- Location: Harskamp
- Contact:
Re: FWIT 2010
Als vrijdag de vertrekdag is, worden er donderdag dan missies gevlogen?
Of zijn ze dan druk met koffers pakken en bier drinken?
Of zijn ze dan druk met koffers pakken en bier drinken?
Re: FWIT 2010
BE schenkt ook aandacht aan FWIT 2010. Klik hier .
Re: FWIT 2010
Vanaf vrijdag klopt dat verhaaltje, nu nog niet....Rockville wrote:BE schenkt ook aandacht aan FWIT 2010. Klik hier .