![Image](https://scontent-ort2-2.cdninstagram.com/vp/f3ab68c218b9a5097d49704cba4ef39d/5D0F8846/t51.2885-15/e35/51993650_274765676757328_196215445862619937_n.jpg?_nc_ht=scontent-ort2-2.cdninstagram.com)
Bron: https://www.instagram.com/p/But8xXMB3U1/
Bij deze is dus ook van elk type in de gehele KLM (Cityhopper) vloot in ieder geval 1 toestel te vinden met deze livery.
![]() |
CaptainRoPro wrote:Is dit een nieuwe lijst?
Dus nu eindigt de uitfasering wel weer in 2021?
Is al een jaartje bekend. Sinds de aflevering van de A350 naar achter geschoven is.CaptainRoPro wrote:Is dit een nieuwe lijst?
Dus nu eindigt de uitfasering wel weer in 2021?
Komt donderdag - als het goed is - weer leeg terug uit Shanghai en landt om 19:00LT als KL896D.RudiMD11 wrote:Wat is er toch met PH-BVA aan de hand? Staat al meer dan een week op de luchthaven van Shanghai!
AviaView wrote:Komt donderdag - als het goed is - weer leeg terug uit Shanghai en landt om 19:00LT als KL896D.RudiMD11 wrote:Wat is er toch met PH-BVA aan de hand? Staat al meer dan een week op de luchthaven van Shanghai!
Is er hier nog iets over besloten?76-er wrote:Vliegerroddel: morgen valt het besluit 350 ja of nee. Zei Elbers vorige week nog van wel, in de meest recente Op de Bok (VNV blad) mikt COO De Groot op 1 (sub)type widebody. Schiet mij maar lek. Ben fan van de A350, maar wat kan die wat de 772/773/789/7810 niet kan? ULH?