Crash TC-JGE 25-02-2009 bij Polderbaan
Moderator: gatso76
Forum rules
![]() ![]() |
- ErikFB
- Scramble Addict
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
Re: Crash TC-JGE 25-02-2009 bij Polderbaan
Beetje onduidelijk op de beelden maar waar ligt deze kist nu precies? Tussen A9 en Polderbaan of andere zijde van de A9 ?
Dit zal voornamelijk voor de Polderbaan zijn, die blijft zeker de komende dagen gesloten voor onderzoek.Key wrote:Eh, er staat tot 26 mei, hij is voor 24 uur uitgegeven. Ik vermoed dat dit een standaardprocedure is in zo'n geval. Maar intussen is het alweer achterhaald dus, er wordt gevlogen. ErikSpotterNL wrote:Lijkt me lichtelijk overdreven, tot eind mei?
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Ik denk nog voor de A9. Hij moest de A9 nog over.ErikFB wrote:Beetje onduidelijk op de beelden maar waar ligt deze kist nu precies? Tussen A9 en Polderbaan of andere zijde van de A9 ?
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Die 24 uur haal ik er niet uit (maar klopt ongetwijfeld). NOTAM is inderdaad alweer verdwenen, alleen EHAM CTR is nog gesloten voor VFR verkeer.Key wrote:Eh, er staat tot 26 mei, hij is voor 24 uur uitgegeven. Ik vermoed dat dit een standaardprocedure is in zo'n geval. Maar intussen is het alweer achterhaald dus, er wordt gevlogen.SpotterNL wrote:Lijkt me lichtelijk overdreven, tot eind mei?
Erik
- ErikFB
- Scramble Addict
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
Gezien de ravage lijkt het aantal slachtoffers mee te vallen als ik zo de berichten hoor.
- ILSlover
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: ILSlover
Is er via scanners en dergelijke al iets gehoord over slachtoffers? Kort gezegd iets wat bevestigd is?
Greetz Daniël.
To design a flying machine is nothing. To build one is something. But to fly is everything.
(By Ferdinand Ferber dedicated to Otto Lilienthal 1898)
To design a flying machine is nothing. To build one is something. But to fly is everything.
(By Ferdinand Ferber dedicated to Otto Lilienthal 1898)
- Harry Spotter
- Scramble Senior
Uit de weinige beschikbare foto's op dit moment lijkt het mij dat het hier gebeurd is:
![Image](http://img.photobucket.com/albums/v253/edistof/crash_site.jpg)
![Image](http://img.photobucket.com/albums/v253/edistof/crash_site.jpg)
Last edited by Harry Spotter on 25 Feb 2009, 11:48, edited 1 time in total.
Ik heb nog niks gehoordILSlover wrote:Is er via scanners en dergelijke al iets gehoord over slachtoffers? Kort gezegd iets wat bevestigd is?
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Ooo, je hebt gelijk! Ik zie het nu pas.SpotterNL wrote:Die 24 uur haal ik er niet uit
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ik denk dat ik meende te zien wat ook de bedoeling was, ik durf te wedden dat MAY eigenlijk FEB had moeten zijn.
- wat ik kan zien is dat de hulpverlening goed op gang is gekomen. De wegen zijn redelijk goed vrij.
- was nog wel even een twijfel wiens verantwoordelijkheid het was Schiphol en/of Haarlemmermeer.
- vanwege de slechte ondergrond heeft de luchthaven brandweer een rupsvoertuig ingezet. Dit voertuig is aangeschaft na de crash van de Saab jaren geleden.
- de eerste bussen zijn ter plaatste om ongedeerden/licht gewonden naar de Wilderhorst te brengen. In de Wilderhorst (sportcentrum) in Badhoevedorp vind de opvang en later de hereniging plaatst.
VOS 6 = betekend crash tussen de 50 en 250 passagiers.
Groeten Martijn
- was nog wel even een twijfel wiens verantwoordelijkheid het was Schiphol en/of Haarlemmermeer.
- vanwege de slechte ondergrond heeft de luchthaven brandweer een rupsvoertuig ingezet. Dit voertuig is aangeschaft na de crash van de Saab jaren geleden.
- de eerste bussen zijn ter plaatste om ongedeerden/licht gewonden naar de Wilderhorst te brengen. In de Wilderhorst (sportcentrum) in Badhoevedorp vind de opvang en later de hereniging plaatst.
VOS 6 = betekend crash tussen de 50 en 250 passagiers.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Volgens RTL nieuws spreekt de Turkse media over 1 tot 3 doden en 20 gewonden. Er waren 135 passagiers aan boord.SkyPlane wrote:Ik heb nog niks gehoordILSlover wrote:Is er via scanners en dergelijke al iets gehoord over slachtoffers? Kort gezegd iets wat bevestigd is?
Last edited by boeing767 on 25 Feb 2009, 11:53, edited 1 time in total.
ooggetuigen hadden het erover dat het vliegtuig gas gaf om over de snelweg heen te komen. ligt die dan niet net aan de andere kant van de A9 naast de rondweg?
Einde VOS 6 hoor ik net
1000000% zeker dat het nog voor de A9 ligt.
Is op de televisie duidelijk te zien.
Groeten Martijn
Is op de televisie duidelijk te zien.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- B767-300ER
- Scramble Master
De snelweg A200 misschien?LV84 wrote:ooggetuigen hadden het erover dat het vliegtuig gas gaf om over de snelweg heen te komen. ligt die dan niet net aan de andere kant van de A9 naast de rondweg?
Einde Vos6
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.