Kijk, eigenlijk de legacy ADS-B als ik het zo in eerste instantie bekijk, maar wat mij betreft een prima alternatief/vervanging voor de huidige/nieuwe ADS-BZonan wrote:Ik kreeg de app "freedar.uk" aanbevolen. Te downloaden in de play store (geen idee of het ook voor apple bestaat).
Werkt veel fijner, zoals de oude legacy map, maar de mil filter laat ook speciale kisten zien en bijvoorbeeld de politiehelis, wat ik wel een plus vind.
Verder hebben mil kisten een kleur en civiel zijn wit waardoor je ook de filter uit kan laten staan en toch makkelijk de militaire kisten kunt vinden
Wat vinden jullie van de nieuwe look van ads-b?
Forum rules
- Polleke_NL
- Scramble Addict
- Type of spotter: photography (military only)
- Subscriber Scramble: Ruud van Haaster
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe look van ads-b?
Ruud
- Bennie
- Scramble Master
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
Is er ergens ook een mogelijkheid om een replay te doen (op basis van registratie bijvoorbeeld)?
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Als je op een vliegtuig klikt heb je een history gedeelte links boven waarbij je dagen kan plussen en minnen. Track verschijnt dan automatisch.Bennie wrote:Is er ergens ook een mogelijkheid om een replay te doen (op basis van registratie bijvoorbeeld)?
Een andere optie is url manipulatie aan de hand van mode-s code. Voorbeeld: https://tar1090.adsbexchange.com/?icao= ... 2020-03-02
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Grappig. Kende ik niet. Werkt best leuk!
"Nix bliev wie it es"
- Maurice
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: yes
Dank voor alle input hierboven. Voor mij werkt het in de app prima maar op de website vind ik niet de keuze 'Freeradar World Feed', kijk ik verkeerd?Ajaxfever wrote:NL.Aviation wrote:Hi,Ajaxfever wrote:Freedar.uk op mobiel werkt
heb freedar.uk ook op pc geprobeerd. werkt op zich wel. alleen voornamelijk UK en Noordzee zichtbaar. en een RSAF A.330 in Frankrijk. Voor de rest (duitsland, spanje, italie, etc...) en rest v.d. wereld nixs zichtbaar.
maw niet optimaal dus Heeft iemand een andere trackingsite die je op de pc kan gebruiken?
Peter
Als je in de app linksboven op menu klikt en dan receiver, moet je 'Freeradar World Feed' kiezen. Dan kan je voor heel de wereld de militaire kisten zien
zo ver was ik dus nog niet gekomen …. werkt dus ook op de website. thnxs. zie ineens weer heel veel vliegverkeer
- Maurice
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: yes
Ah, ik vond de fout inmiddels zelf. Ik keek op freeradar.uk, die er hetzelfde uit ziet maar ik moet freedar.uk gebruiken, die wel de optie 'world feed' heeft.
Inmiddels zijn er steeds meer nieuwe iconen voor verschillende types toegevoegd, zoals de Chinook, Rafale, Eurofighter/Typhoon, F35 en V22.