Dutchbird wrote:wrxflyer wrote:Beetje zoeken/vragen als je ergens écht niet uit komt, kan ook geen kwaad,toch......?
Inderdaad, daar leer je alleen maar van en dan ga je vanzelf alle informatie die voorheen abacadabra was begrijpen en waarderen.
Grtz,
Tenzij de vraag dan tientallen malen gesteld wordt en er op een gegeven moment gewoon niet meer op gereageerd wordt door de mensen die het antwoord weten. Ook dat kom ik tegen.
Volgens mij is dit gewoon hetzelfde als de discussie (die volgen mij inmiddels wel beslecht is) over het gebruik van IATA/ICAO codes in de titel van topics. Je kan simpelweg niet verwachten dat iedereen alle codes uit zijn kop kent. En dus komt het neer op één persoon die een paar extra letters moet tikken maar niets hoeft op te zoeken, of vele mensen die het moeten gaan opzoeken. Ofwel, individu vs gemeenschap.
Hoe dan ook, ik ben het 100% met Key eens, probeer daar waar mogelijk zoveel mogelijk van jargon en codes af te blijven, tenzij het echt niet anders kan (door tijd, leesbaarheid etc). Alle informatie is zinvol, maar domme data die je niet begrijpt is geen informatie
Erwin