4 aviation
Forum rules
![]() ![]() |
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Re: 4 aviation
Kreeg net ineens het idee dat het board nu door Khadaffi wordt gesponsord, maar nee het ging over een reis naar Libië. Maar je kon dus lezen: This message board is sponsored by Lybia. Misschien een ideetje voor de mensen van 4 aviation om op ieder plaatje ook ergens de naam van hun eigen bedrijf te zetten? (ook omdat het aantal verschillende plaatjes intussen groter is geworden, die komt nu nog maar 20% van de tijd langs)
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Gewoon FF en ABP installeren, zie je helemaal geen reclame. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: wamovements
Re:
Het zijn niet alleen redactieleden, twee van hen zijn zefls bestuurslid van Scramble (penningmeester en secrataris) en dus tekeningsbevoegd Source: kamer van koophandel.Thijs wrote:Dat klopt, 4 Aviation bestaat uit een aantal (ex) Scramble redactieleden en binnen de redactie wordt er ook op toe gezien dat er geen belangenverstrengeling ontstaat, hierin zijn beide partijen kritisch en open richting elkaar.Ik herken veel namen van Scramble-redactieleden...
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Re: Re:
Waren. Sinds 1 Augustus hebben we een nieuw bestuur en beide heren maken inmiddels geen deel meer uit van het bestuur en zijn dus beide redactielid.wamovements wrote:Het zijn niet alleen redactieleden, twee van hen zijn zefls bestuurslid van Scramble (penningmeester en secrataris) en dus tekeningsbevoegd Source: kamer van koophandel.Thijs wrote:Dat klopt, 4 Aviation bestaat uit een aantal (ex) Scramble redactieleden en binnen de redactie wordt er ook op toe gezien dat er geen belangenverstrengeling ontstaat, hierin zijn beide partijen kritisch en open richting elkaar.Ik herken veel namen van Scramble-redactieleden...
Als het goed is, wordt / is dit ook één dezer dagen verandert bij de kamer van koophandel.
Groeten Thijs
Assume makes an ASS of U and ME.
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: wamovements
Ok, dan heb ik niets gemeld ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Als één van beide 'heren' voeg ik er graag aan toe dat het beëindigen van de bestuurstaken op eigen verzoek is en geen verband houdt met het onderwerp. Na 10 jaar bestuurslidmaatschap draag ik het stokje gewoon over.wamovements wrote:Ok, dan heb ik niets gemeld
Groeten,
Stefan