Hmm, daarover verschillen de meningen wellicht . Anyway, veel plezier alvast daar en laat ons eens weten wat jouw ervaringen zijn als je geweest bent.Thermal wrote:Ik ben even gaan kijken bij HAT en het ziet er zeker betaalbaar uit.
Grt, Mike.
Hmm, daarover verschillen de meningen wellicht . Anyway, veel plezier alvast daar en laat ons eens weten wat jouw ervaringen zijn als je geweest bent.Thermal wrote:Ik ben even gaan kijken bij HAT en het ziet er zeker betaalbaar uit.
wow lees ik dat goed.....dus alles met het OV gedaan? Trein Breda - Calais, Hoverspeed (vaart die eigenlijk nog) bus naar London, bus naar Swindon en dan nog de bus naar Fairford.Ik ben de laatste keer met hoverspeed gegaan (vanuit Breda via calais naar dover en dan met de bus verder naar London. Van daaruit met een bus naar Swindon (scheelt echt aanzienlijk ivm de trein).
Hoe bedoelen jullie precies? Slechte ervaringen gehad met HAT??MainPower wrote:Yep, ik ken dat... helaasDJMikey wrote:Hmm, daarover verschillen de meningen wellicht . Anyway, veel plezier alvast daar en laat ons eens weten wat jouw ervaringen zijn als je geweest bent.
Ja, van dat verhaal wordt je inderdaad niet vrolijk. De vraag is alleen: is dit een incident of structureel zo bij de HAT? Ik kan wat dat betreft ook wel een paar ellendige Scramble reizen noemen, maar heb nooit de indruk gehad dat de organisatie iets te verwijten viel.Arthur Bijster wrote:Ik denk dat DJ dit bedoelt http://www.angel.fotopresentatie.nl/hom ... aid=207390" onclick="window.open(this.href);return false; en anders wel de prijs voor de trip naar Fairford.
Ja, met het OV gedaan (je moet wel he als je nog maar 17 bent en geen rijbewijs hebt (is dan ook alweer een poos geleden).Thijs wrote:wow lees ik dat goed.....dus alles met het OV gedaan? Trein Breda - Calais, Hoverspeed (vaart die eigenlijk nog) bus naar London, bus naar Swindon en dan nog de bus naar Fairford.Ik ben de laatste keer met hoverspeed gegaan (vanuit Breda via calais naar dover en dan met de bus verder naar London. Van daaruit met een bus naar Swindon (scheelt echt aanzienlijk ivm de trein).
Toen waren problemen met de bus tijdens hun reizen inderdaad bijna structureel. Zo ook tijdens de trip naar Zweden in 2006 en Oostenrijk 2005 en andere trips. Maar, dat hebben ze wel opgelost door een andere busonderneming te kiezen. Dus, de trip naar Fairford zal nu neem ik aan wel zonder probleempjes verlopen.SquAdmin wrote:Ja, van dat verhaal wordt je inderdaad niet vrolijk. De vraag is alleen: is dit een incident of structureel zo bij de HAT? Ik kan wat dat betreft ook wel een paar ellendige Scramble reizen noemen, maar heb nooit de indruk gehad dat de organisatie iets te verwijten viel.Arthur Bijster wrote:Ik denk dat DJ dit bedoelt http://www.angel.fotopresentatie.nl/hom ... aid=207390" onclick="window.open(this.href);return false; en anders wel de prijs voor de trip naar Fairford.
Haha, ongetwijfeld de zondag van RIAT 94. Bus van de HAT vertrok toen inderdaad belachelijk vroeg, ik geloof rond een uur of drie al. Niet wetend dat die Bear zou gaan vliegen (zaterdag was ie stuk) had ik er toen wel vrede mee. Het weer was zo slecht dat wij al ruim van tevoren weer afgedropen waren naar de bus.Basjans wrote:Zo heb ik al eens een vliegende Tu-95 aan mijn neus voorbij moeten laten gaan ondat de bus op tijd moest vertrekken.