Hello
Ik zal heel eerlijk zijn. Ik ben vanaf dat ik op kantoor kom (rond 0830) tot +/- 0930 bezig met informatie te zoeken in verschillende systemen wat ik hier kan plaatsen over speciale bezoekers op alle Nederlandse velden. Dus m.a.w. dit zijn 60min dat ik gewoon mijn werk ''verwaarloos'' om info op scrambe te zetten. Ik heb hier geen moeite mee en deel de info graag maar soms is het wel wat stom als je dan zo commentaar krijgt. Of mensen die dan toch nog durven vragen welke kist het was terwijl jij dat gewoon gepost hebt. Dan denk je echt van ''Waarom doe ik dit eigenlijk nog?'' Ik kan er beter mee stoppen want dan loop ik geen risico meer dan mijn baas roept ''adieu en ga maar lekker ergens anders aan de slag''
En deze AF A330 kwam op een zondag dus kan aannemen dat mensen niet altijd op kantoor zijn of zin in hebben om dan dit even op te zoeken om welke reden dan ook. Ik herinner me zo een paar weken geleden vertrok er een AF A330 terug naar CDG na onderhoud hier op SPL en eerst stond ie om 1100 te vertrekken, dan werd het 1300, dan 1500 en uiteindelijk ging ie pas rond 1730 eruit. Wachtte ooit ook zo eens op Malta toen er een AF A340 moest komen voor onderhoud. STA was 1100 en kwam uiteindelijk ook pas rond 1600 binnen. Nu zijn de wacht omstandigheden daar wel iets zonniger dan op dit moment in NL
Dus kort gezegd lees aub goed de berichten die al gepost zijn, zo voorkom je een boze info plaatser en als de info niet verschijnt dan is het jammer. Toen ik vroeger niet op de luchthaven werkte had ik ook geen toegang tot CISS en was ik afhankelijk van andere, nu heb ik het geluk alles zelf te kunnen bekijken en in het weekend is er nu eenmaal kans op iets minder info omdat bepaalde personen (zoals ik) niet op kantoor zijn in het weekend.
Mvg,