De AON wel, zonder motoren. Er staat nog een A330 maar zo te zien met KLM logo op de staart. Voorzover ik weet heeft de AOM dat niet meer.
KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ze staan sinds 17 mei aan de grond.B767-300ER wrote: ↑13 May 2021, 04:43 Leasetermijntjes. Bijzonderheden staan in de kolom Remarks
Ben benieuwd wat er met de HSD en HSE gaat gebeuren (Transavia bakken)
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Dat betreft een “long parking” beurt. Op 4 juni vliegt HSD weer en op 6 juni vliegt HSE weer. Dit doen ze samen met BXH, BXR, BXU, BXL, BXZ, BXV en BXY die alle weer de route op gaan op 7 en 8 juni.
Inkjet wrote: ↑27 May 2021, 21:56Ze staan sinds 17 mei aan de grond.B767-300ER wrote: ↑13 May 2021, 04:43 Leasetermijntjes. Bijzonderheden staan in de kolom Remarks
Ben benieuwd wat er met de HSD en HSE gaat gebeuren (Transavia bakken)
- 747classic
- Scramble Senior
- Posts: 383
- Joined: 30 May 2013, 15:38
- Location: Near EHTW
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
De levering van alle B787 vliegtuigen is voorlopig volledig gestopt door Boeing en bevestigd door de FAA (anders had de FAA zelf ingegrepen !), kwaliteitscontrole problemen !
Zie : https://www.reuters.com/business/aerosp ... 021-05-28/
On a twin, you're always one engine failure from a total emergency.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Behalve het vervroegd uitfaseren van 3 x 737-700, 2 x A330-200 en 6 x 747-400 is KLM niet van plan om meer toestellen uit te faseren op korte termijn dus PH-BVC wordt niet uigefaseerd, lijkt mij. Bovendien staat BVC gewoon nog ingepland op de route voor de komende dagen.
737freak wrote: ↑24 May 2021, 00:18Aangezien het een financial lease betreft verwacht ik dat deze machine in eigendom komt.Keith 747-400 wrote: ↑19 May 2021, 22:13Wat gaat er met deze gebeuren?B767-300ER wrote: ↑13 May 2021, 04:43 Leasetermijntjes. Bijzonderheden staan in de kolom Remarks
Regist Type MSN Leasedata FL/OL Remarks PH-BVC 773 37582 28-mei-21 FL ONV.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
PHBVC blijft gewoon bij KLM. De vraag is enkel onder welke constructie.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- 747classic
- Scramble Senior
- Posts: 383
- Joined: 30 May 2013, 15:38
- Location: Near EHTW
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Het eerste krasje op je nieuwe auto
PH-BVV, lichte schade, veroorzaakt door aviobrug tijdens pushback op 22 April
Zie : https://twitter.com/JacdecNew/status/13 ... 0830337024
PH-BVV, lichte schade, veroorzaakt door aviobrug tijdens pushback op 22 April
Zie : https://twitter.com/JacdecNew/status/13 ... 0830337024
On a twin, you're always one engine failure from a total emergency.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
787-9 PH-BHA taxiet momenteel naar de Polderbaan als KL9871. De bekende trackingsites kun je weinig van op aan (FR24 zegt naar Victorville, Planefinder naar Malta). Anyway; waar gaat ze naar toe?
EDIT: ze gaat richting het noordwesten, dus i.i.g. geen Malta.
EDIT: ze gaat richting het noordwesten, dus i.i.g. geen Malta.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
VCV acc Cdm
- patrick@tediek.com
- Scramble Die-Hard
- Posts: 749
- Joined: 01 Aug 2006, 17:33
- Location: Amsterdam
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Enig idee waarom de BHA naar VCV is vertrokken? Storage? Of reparatie?
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Kist wordt op VCV opnieuw geschilderd,
groeten,
Roel
groeten,
Roel
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ah, zoiets dacht ik al.
Meanwhile in Jakarta:
Meanwhile in Jakarta:
https://www.facebook.com/groups/Farewel ... 420809246/De PH-MPS is gereleased en vertrekt morgen vanuit Jakarta CGK weer naar Amsterdam
De PH-CKC is gearriveerd en gaat zijn C- check in. Ze hebben elkaar even begroet in de hangaar
- 747classic
- Scramble Senior
- Posts: 383
- Joined: 30 May 2013, 15:38
- Location: Near EHTW
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Is er niet iets dichterbij, lijkt mij vrij duur (AMS-VCV-AMS) of betreft het hier een garantie schilderbeurt na de "shim" controles.
N.B. de eerste 787 D-check is pas na 12 jaar.
On a twin, you're always one engine failure from a total emergency.