Allereerst even een compliment, ik lees Scramble nog steeds met heel veel plezier en ben onder de indruk dat jullie ook in deze Corona-tijd nog steeds het blad zo goed gevuld krijgen!
Bij het nieuwste nummer zat weer de factuur voor verlenging van mijn abonnement. In het verleden was het mogelijk te kiezen tussen een éénjarig en een tweejarig abonnement. Vorig jaar was dat ineens niet meer zo, waarbij werd gezegd dat er een nieuwe regeling voor in de plaats zou komen. Daar zie ik dit keer niets over terug, en toch wordt alleen de mogelijkheid geboden weer voor één jaar te verlengen.
Uiteraard verleng ik, dat is geen discussie. Maar ik ben wel benieuwd óf er nog plannen zijn voor veranderingen rondom de abonnementen en zo ja, wat die zijn. En nee, alsjeblieft niet volledig overstappen op digitaal! In mijn werkend leven doe ik steeds meer digitaal, en dat is prima. Maar een Scramble wil ik kunnen vasthouden, lezen en doorbladeren waar en wanneer het mij uitkomt, en niet alleen achter een computer
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik ben benieuwd. Stay safe!