ErwinS wrote:Ik ga er van uit dat ik dat niet hoef uit te leggen.....
?
Anders zou ik het niet vragen.
ErwinS wrote:Ik ga er van uit dat ik dat niet hoef uit te leggen.....
Noemen ze het zo omdat dit geplande lijnvluchten zijn?737freak wrote:PH-BHI, KL703, AMS-SCL rechtstreeks:
https://www.flightradar24.com/data/flig ... 3#252072f7
Singapore. Kuala Lumpur was tussenstop op de route naar Jakarta.E-R-I-C wrote:Ik ben het wel met je eens dat DPS langer/verder is. Voor het COVID gebeuren was dit ook een reguliere bestemming van KLM alleen met een stop in SIN (of KUL?).
Dat was inderdaad ook AMS-EZE-SCL-EZE-AMS.Opvallend is dat ze zeggen dat het om de langste ‘lijndienst’ gaat. Normaal (voor COVID) vlogen ze toch ook altijd vanaf EZE naar SCL en nooit direct naar AMS?
Mwah, ik denk dat het om het woord 'lijnvlucht' gaat. Die vluchten naar Denpasar waren enkele repatrieringsvluchten.In mijn optiek is de berichtgeving op luchtvaartnieuws zo af en toe ook niet helemaal juist of zetten ze het net even anders neer.
Mwah, ik zit er veel verder van af.Of ‘wij’ weten te veel omdat we te dicht op het vuur zitten.
https://www.elsevierweekblad.nl/opinie/ ... g-210433w/DHstrike wrote:?ErwinS wrote:Ik ga er van uit dat ik dat niet hoef uit te leggen.....
Anders zou ik het niet vragen.
Het niet indalen van de realiteit bij journalisten, bedoel je ?mac wrote:Ach bij de gemiddelde journalist ook niet.
Hi Roel,poereng wrote:Dat is de PH-BFN die op 24 augustus naar Mojave zal gaan.
groeten,
Roel
Heet weliswaar geen Roel, maar het antwoord is JA! KLM747, vertrek 08:55.Biem wrote:Hi Roel,poereng wrote:Dat is de PH-BFN die op 24 augustus naar Mojave zal gaan.
groeten,
Roel
Is de planning voor de BFN nog steeds 24 augustus?
bvd!
Hahah geen probleem mee, bedankt Bennie! Wordt zeer gewaardeerd!Bennie wrote:Heet weliswaar geen Roel, maar het antwoord is JA! KLM747, vertrek 08:55.Biem wrote:Hi Roel,poereng wrote:Dat is de PH-BFN die op 24 augustus naar Mojave zal gaan.
groeten,
Roel
Is de planning voor de BFN nog steeds 24 augustus?
bvd!
Ook bedankt voor de info, ik neem er een vrije dag voorBiem wrote:Hahah geen probleem mee, bedankt Bennie! Wordt zeer gewaardeerd!Bennie wrote: Heet weliswaar geen Roel, maar het antwoord is JA! KLM747, vertrek 08:55.
Dat worden dus prachtige platen van de Bravo Fox Nusty!nustyR wrote:Ook bedankt voor de info, ik neem er een vrije dag voorBiem wrote:Hahah geen probleem mee, bedankt Bennie! Wordt zeer gewaardeerd!Bennie wrote: Heet weliswaar geen Roel, maar het antwoord is JA! KLM747, vertrek 08:55.