Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat HV de plas over gaat vliegen. A321N zou wel geschikt kunnen zijn voor de wat verdere bestemmingen zoals Dubai, Egype of Tel Aviv.Berven1 wrote:Zou HV ook paar Airbussen A321XLR's hebben voor lange afstanden als de KLM ook een order gaat plaatsen bij Airbus? Zo kan HV net als de KLM met A321XLR een lijndienst openen vanaf Amsterdam naar New York of Toronto in Canada, bijvoorbeeld.
KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
RVG
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Wat denk je zelf.Berven1 wrote:Zou HV ook paar Airbussen A321XLR's hebben voor lange afstanden als de KLM ook een order gaat plaatsen bij Airbus? Zo kan HV net als de KLM met A321XLR een lijndienst openen vanaf Amsterdam naar New York of Toronto in Canada, bijvoorbeeld.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Eensch. Maar daar zorgt AF wel voorAvgeek wrote:Aan de andere kant blijf je als holding klant bij beide concurrenten, wat mogelijkheden bied voor de toekomst.B767-300ER wrote:Zou dan voor het eerst zijn dat HV dan anders besteld als KL. Daar is de kogel al door de spreekwoordelijke kerk vwb de MAX
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Denk het ook wel, maar Afrikaanse bestemmingen zijn ook aantrekkelijk voor HV zoals ze dat in het verleden hebben gedaan.RudiMD11 wrote:Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat HV de plas over gaat vliegen. A321N zou wel geschikt kunnen zijn voor de wat verdere bestemmingen zoals Dubai, Egype of Tel Aviv.Berven1 wrote:Zou HV ook paar Airbussen A321XLR's hebben voor lange afstanden als de KLM ook een order gaat plaatsen bij Airbus? Zo kan HV net als de KLM met A321XLR een lijndienst openen vanaf Amsterdam naar New York of Toronto in Canada, bijvoorbeeld.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Welke winstgevende LCC heeft meerdere types (geen sub-types) in haar vloot? Voor een handvol Afrikaanse of andere medium-haul bestemmingen gaat HV geen extra type in de vloot opnemen.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Jet2 en Pegasus.mac wrote:Welke winstgevende LCC heeft meerdere types (geen sub-types) in haar vloot?
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Zeker niet gezien het enorme succes van de 757 in de HV vloot in het verleden.mac wrote:Welke winstgevende LCC heeft meerdere types (geen sub-types) in haar vloot? Voor een handvol Afrikaanse of andere medium-haul bestemmingen gaat HV geen extra type in de vloot opnemen.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Inderdaad ja. Deze twee kwamen niet direct naar boven bij mij. Al ben ik wel benieuwd hoe de vloot van Jet2 eruit gaat zien als de 757's echt niet meer meekunnen. Pegasus heeft van zowel van de Boeings als de Airbussen een redelijk aantal in de vloot, ik zie HV niet groeien met een Airbus vloot van 20 a 30 stuks, los van de slotproblematiek op Schiphol.Dutchbird wrote:Jet2 en Pegasus.mac wrote:Welke winstgevende LCC heeft meerdere types (geen sub-types) in haar vloot?
But proof me wrong, niets is heilig natuurlijk.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Jet 2, heft net z'n eerste A321 ontvangen, totaal 14 stuks.mac wrote:Inderdaad ja. Deze twee kwamen niet direct naar boven bij mij. Al ben ik wel benieuwd hoe de vloot van Jet2 eruit gaat zien als de 757's echt niet meer meekunnen. Pegasus heeft van zowel van de Boeings als de Airbussen een redelijk aantal in de vloot, ik zie HV niet groeien met een Airbus vloot van 20 a 30 stuks, los van de slotproblematiek op Schiphol.Dutchbird wrote:Jet2 en Pegasus.mac wrote:Welke winstgevende LCC heeft meerdere types (geen sub-types) in haar vloot?
But proof me wrong, niets is heilig natuurlijk.
Rgds,Martin.
- streep
- Scramble Addict
- Posts: 1812
- Joined: 31 Jul 2003, 16:23
- Type of spotter: F1.8 voor de scherpte diepte
- Subscriber Scramble: Ferdinand Peters
- Location: hangmatje
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ken niet alle jaarcijfers maar,mac wrote:Welke winstgevende LCC heeft meerdere types (geen sub-types) in haar vloot? Voor een handvol Afrikaanse of andere medium-haul bestemmingen gaat HV geen extra type in de vloot opnemen.
JetBlue, WestJet, Interjet, Azul, Norwegian, Air Asia, Scoot, AirDo, Level
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Volgens mij werd er gevraagd naar _winstgevende_ LCC’s
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Gietje
- Scramble Master
- Posts: 3416
- Joined: 03 May 2009, 14:33
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
- Location: Rotterdam
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
JetBlue, Azul, WestJet en AirAsia zijn winstgevend
-
- Posts: 9
- Joined: 10 Sep 2015, 12:07
- Subscriber Scramble: Michiel
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Een ander gerucht:
B737-800 PH-BGB gaat de vloot dit voorjaar verlaten.......
Kan iemand dat bevestigen?
B737-800 PH-BGB gaat de vloot dit voorjaar verlaten.......
Kan iemand dat bevestigen?
- Bennie
- Scramble Master
- Posts: 16541
- Joined: 02 Mar 2009, 15:12
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
- Location: @ home, @ work or elsewhere in the world!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Dat lijkt mij wel heel snel! Die machine is echt jaren nieuwer dan de BXA, BXB, BXC etc....wingletmd11 wrote:Een ander gerucht:
B737-800 PH-BGB gaat de vloot dit voorjaar verlaten.......
Kan iemand dat bevestigen?
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Had eerder een -700 verwacht ipv een grotere blauwe buis uit de vloot.