KLM heeft toch geen enkele combi meer in gebruik als combi ?glider wrote:BFY is gebouwd als combi, maar wordt gebruikt als all-pax.
Volgens mij al heel lang niet meer....
KLM heeft toch geen enkele combi meer in gebruik als combi ?glider wrote:BFY is gebouwd als combi, maar wordt gebruikt als all-pax.
Interessant is dat het lijkt alsof de uitfasering van enkele 747's nu weer naar achteren lijkt te zijn geschoven. Zou dat kunnen betekenen dat een of meer 330's eerder vertrekken dan sommige 747's?phkza wrote:De A330's gaan er, zoals verwacht, definitief uit. Aldus eindbaas Ben Smith.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... a330-vloot
Denk dat dat door de uitspraak komt:Inkjet wrote:Interessant is dat het lijkt alsof de uitfasering van enkele 747's nu weer naar achteren lijkt te zijn geschoven.
viewtopic.php?p=949331#p949331CaptainRoPro wrote:Inkjet wrote: P.s. is er al een eventuele afleveringsdatum gepland voor de PH-BKD
Gezien deze uitspraak zou een en ander mijns inziens ook versneld kunnen worden ipv vertraagd. Net hoe je het leest.CaptainRoPro wrote:Denk dat dat door de uitspraak komt:Inkjet wrote:Interessant is dat het lijkt alsof de uitfasering van enkele 747's nu weer naar achteren lijkt te zijn geschoven.
Overigens is volgens hem ook nog niet duidelijk wanneer de Boeing 747-400 exact verdwijnt.
Gezien de eerdere uitfaseer-planning zou je kunnen zeggen dat het wel bekend is, maar dat ze hier niet aan vast houden en dat deze voorlopig nog aangepast kan worden aan de hand van de nog te leveren bestelde vliegtuigen en eventueel de nu bekend gemaakte uitfaseringsplannen van de Airbussen.....
----
https://www.flightglobal.com/news/artic ... la-462013/"Right now, we are assuming they [the 787s] stay in the Air France fleet," Smith said during a webcasted investor briefing on 5 November, but he noted that the airline's relatively small fleet of 10 787-9s – nine in service, one still on order – gives it "a lot of flexibility", and added: "We can look at moving those aircraft to KLM in future."
In de KLM B747 farewell groep op Facebook is een update van uitfaserings-data verschenen. Hierin staat dat nu weer vier 747's tot in 2021 blijven (BFN/V/W/Y). Maar ik zie nu ook dat de leases voor enkele A330's zijn verlengd, of dat ze zijn overgenomen. Op die manier kom je dan toch weer na de 747's uit.B767-300ER wrote:Ik zie nergens dat de uitfaseringen van de 747 verder naar achter worden geschoven dan de laatste planning?
Circa 89.000 uren en 10.230 cycles (per begin oktober 2019).76-er wrote:Iemand met een schatting van de uren/cycles van BFY?