TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- frank kramer
- Scramble Master
- Posts: 4659
- Joined: 28 Jun 2003, 21:58
- Subscriber Scramble: frank kramer
- Location: het kan in Almere
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
PH-OYI inderdaad vertrokken naar TPE als OR067F
Frank Kramer
Always going forward... still can't find reverse!
Always going forward... still can't find reverse!
-
- Scramble Newbie
- Posts: 33
- Joined: 23 Dec 2018, 12:01
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Om zijn nieuwe cabine te krijgen?frank kramer wrote:PH-OYI inderdaad vertrokken naar TPE als OR067F
-
- Scramble Die-Hard
- Posts: 576
- Joined: 03 Nov 2014, 13:06
- Type of spotter: Civiel
- Subscriber Scramble: nee
- Location: EHGG/GRQ
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Lees even een pagina terug is heen voor een C-checkUJspotting wrote:Om zijn nieuwe cabine te krijgen?frank kramer wrote:PH-OYI inderdaad vertrokken naar TPE als OR067F
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Als je mijn post(s) leest dan weet je waarvoor hij naar TPE is gevlogen.UJspotting wrote:Om zijn nieuwe cabine te krijgen?frank kramer wrote:PH-OYI inderdaad vertrokken naar TPE als OR067F
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Exacte datum 15 april 2023 voor de PHOYIB767-300ER wrote:De lease van de PH-OYI is verlengd tot april 2023.
(Hetzelfde geldt voor de OO-JNL van TUI Belgie)
De PHTFA en PHTFF volgen later.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Newbie
- Posts: 43
- Joined: 18 Mar 2013, 11:17
- Type of spotter: Civil aviation
- Location: Amsterdam
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Ik kon d.m.v. de zoekfunctie het antwoord niet vinden, dus vergeef mij als de vraag hier al eens gesteld is:
Op de website van TUIfly wordt gesproken over meerdere configuraties van de 767-300ER vloot; 294 en 300 stoelen. Ik neem aan dat dit te maken heeft met de inzet van de OOJNL? Of zijn de PHOYI en OOJNL gelijk aan elkaar qua stoelindeling en stoelenaantal?
Op de website van TUIfly wordt gesproken over meerdere configuraties van de 767-300ER vloot; 294 en 300 stoelen. Ik neem aan dat dit te maken heeft met de inzet van de OOJNL? Of zijn de PHOYI en OOJNL gelijk aan elkaar qua stoelindeling en stoelenaantal?
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Daar zit inderdaad 6 stoelen verschil in.
Vanaf begin volgend jaar zijn deze exact gelijk.
Vanaf begin volgend jaar zijn deze exact gelijk.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Komen er 6 stoelen bij of gaan er 6 af?B767-300ER wrote:Daar zit inderdaad 6 stoelen verschil in.
Vanaf begin volgend jaar zijn deze exact gelijk.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
6 af. Komt een bunk in.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Allen,
Gister is de ph-tfk richting CUR uitgeweken naar BGI, ivm gesloten luchtruim VS.
Klopt dit? Kennis was aan boord
Gister is de ph-tfk richting CUR uitgeweken naar BGI, ivm gesloten luchtruim VS.
Klopt dit? Kennis was aan boord
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Beste Nick
Heb jij aan boord van alle TUI vluchten “kenissen aan boord” of is het gewoon pure nieuwsgierigheid van je zelf? Just interested..
Kist is onderdaad uitgeweken naar Brigdetown waar het na circa 1 uurtje is doorgevlogen naar CUR.
Kist is iets meer dan een uur na schema aangekomen op CUR dus lijkt mij niet “iets groots” oid. KLM had op een vlucht naar Zuid Amerika ook wat problemen die dag, wellicht wat extra tegenwind. Of een deel van een lichtruim wat gesloten is waar omheen gevlogen moest worden wat extra brandstof heeft gekost. Kan ook.
Zie niets over een luchtruim van de VS. Barbados en Curacao liggen daar ook een behoorlijk einde vanaf.
Heb jij aan boord van alle TUI vluchten “kenissen aan boord” of is het gewoon pure nieuwsgierigheid van je zelf? Just interested..
Kist is onderdaad uitgeweken naar Brigdetown waar het na circa 1 uurtje is doorgevlogen naar CUR.
Kist is iets meer dan een uur na schema aangekomen op CUR dus lijkt mij niet “iets groots” oid. KLM had op een vlucht naar Zuid Amerika ook wat problemen die dag, wellicht wat extra tegenwind. Of een deel van een lichtruim wat gesloten is waar omheen gevlogen moest worden wat extra brandstof heeft gekost. Kan ook.
Zie niets over een luchtruim van de VS. Barbados en Curacao liggen daar ook een behoorlijk einde vanaf.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Dank voor het antwoord.
Een vriendin van mijn vriendin zat aan boord.
Ze had het over een gesloten luchtruim.
Dus ik ging hier voor de cross-Check
Dank iig
Een vriendin van mijn vriendin zat aan boord.
Ze had het over een gesloten luchtruim.
Dus ik ging hier voor de cross-Check
Dank iig
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
New York Oceanic had een tijdje problemen vanwege een ATC storing. Meer details heb ik helaas niet.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Wellicht daarom iets om moeten vliegen en daardoor meer brandstof verbuikt? De KLM naar Lima moest ook al kort uitwijken die dag.737freak wrote:New York Oceanic had een tijdje problemen vanwege een ATC storing. Meer details heb ik helaas niet.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
CorrectB767-300ER wrote:Wellicht daarom iets om moeten vliegen en daardoor meer brandstof verbuikt? De KLM naar Lima moest ook al kort uitwijken die dag.737freak wrote:New York Oceanic had een tijdje problemen vanwege een ATC storing. Meer details heb ik helaas niet.