TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Thanks B767-300ER.
Ben erg benieuwd naar het gehele concept. Vraag me ook af of ze iets gaan veranderen aan de stoelindeling. Daarmee doel ik op het aantal seats. De JNL heeft er 304 terwijl de OYI er 298 heeft. Het zou kunnen helpen om het zelfde aantal stoelen te hebben ingeval van aircraft swops.
Hieronder nog een artikel over de aanbesteding:
https://www.flightglobal.com/news/artic ... or-455264/
Ben erg benieuwd naar het gehele concept. Vraag me ook af of ze iets gaan veranderen aan de stoelindeling. Daarmee doel ik op het aantal seats. De JNL heeft er 304 terwijl de OYI er 298 heeft. Het zou kunnen helpen om het zelfde aantal stoelen te hebben ingeval van aircraft swops.
Hieronder nog een artikel over de aanbesteding:
https://www.flightglobal.com/news/artic ... or-455264/
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Dacht dat de JNL er 300 had. Die iets minder stoelen in de OYI komt door de slaapcabine bunk voor de crew. Deze heeft de JNL niet.PIAfan wrote:Thanks B767-300ER.
Ben erg benieuwd naar het gehele concept. Vraag me ook af of ze iets gaan veranderen aan de stoelindeling. Daarmee doel ik op het aantal seats. De JNL heeft er 304 terwijl de OYI er 298 heeft. Het zou kunnen helpen om het zelfde aantal stoelen te hebben ingeval van aircraft swops.
Hieronder nog een artikel over de aanbesteding:
https://www.flightglobal.com/news/artic ... or-455264/
Swappen met UK gebeurd niet meer.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Newbie
- Posts: 33
- Joined: 23 Dec 2018, 12:01
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Goedenamiddag, is er een recent onderhoud voorzien voor OOJNL of PHOYI te Brussel (BRU)?
-
- Scramble Newbie
- Posts: 41
- Joined: 04 Jul 2019, 11:37
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
C-FDBD 28/10/2019 Back to Canada
C-FTDW 27/10/2019 Back to Canada
C-FTDW 27/10/2019 Back to Canada
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Klopt. Beperkte hoogte en niet over Duitsland.
Inmiddels in Amsterdam aangekomen.
Inmiddels in Amsterdam aangekomen.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Met flaps uit?B767-300ER wrote:Beperkte hoogte
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
-
- Scramble Senior
- Posts: 300
- Joined: 16 Mar 2008, 17:58
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Flaps 1, max 20000FT.
-
- Scramble Die-Hard
- Posts: 579
- Joined: 03 Nov 2014, 13:06
- Type of spotter: Civiel
- Subscriber Scramble: nee
- Location: EHGG/GRQ
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Staat er het 1 en ander tech? vandaag 3 machines extra.
Iemand die details kan vertellen?
Het valt me op dat N733MA niet vliegt sinds 30 juli.
Mijn dank is groot!
Iemand die details kan vertellen?
Het valt me op dat N733MA niet vliegt sinds 30 juli.
Mijn dank is groot!
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Die N733MA staat indd aan de grond. Staat in H12.
De JNL had gister motor problemen.
De CFTDW weet ik niet wat er mee aan de hand is maar die keert Pas snachts terug uit Bourgas.
De JNL had gister motor problemen.
De CFTDW weet ik niet wat er mee aan de hand is maar die keert Pas snachts terug uit Bourgas.
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Deze kist gaat morgen weer de dienst in. Begint met een vlucht naar LTBS, vertrek 0740 (OR791).PIAfan wrote:Die N733MA staat indd aan de grond. Staat in H12.
Have fun!
- Roel
- Scramble Die-Hard
- Posts: 967
- Joined: 09 Nov 2005, 17:08
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Nee
- Location: 's-Hertogenbosch
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
CFTDW stond AOG in BOJ en daardoor crew out of hours. ETA AMS staat nu op 06:15LT morgenochtend.PIAfan wrote:Die N733MA staat indd aan de grond. Staat in H12.
De JNL had gister motor problemen.
De CFTDW weet ik niet wat er mee aan de hand is maar die keert Pas snachts terug uit Bourgas.
N733MA nog steeds AOG. Bovengenoemde OR791/2 DLM nu uitgevoerd met CFTDW.
Krgds,
Roel
Roel
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Vlootnieuws
Phase out:
PHTFF 30/09 AMS-BRU-AUH voor C Check and Phase out. End of Lease 01/11/2019
PHTFA 27/10 AMS-BRU-AUH voor C Check and phase out. End of Lease 15/11/2019
Vanaf dat moment heeft TUI NL geen eigen shorthaul vloot meer ivm het grounden van de MAX. Voor de winter wordt TUI NL geholpen door de Belgen. In plaats van leasen aan Canadese en Amerikaanse maatschappijen wordt er nu gekozen om binnen de groep op te lossen. Vanaf 1 oktober komen de volgende 5 kisten TUI Nederland helpen.
OOJAX / OOJBG / OOJEF / OOTUP / OOTUX
Voordeel is dat deze machines door eigen crew gevlogen kunnen worden.
De Canadezen blijven zoals genoemd tot eind oktober (CFTDW en CFDBD)
De Miami Air N733MA gaat 2 september naar huis, samen met de Level OELVR
De Litouwse familie LYOWL En LYELK vertrekken begin oktober.
Euro Atlantic CSTQU verlaat rotterdam op 30/9
Phase out:
PHTFF 30/09 AMS-BRU-AUH voor C Check and Phase out. End of Lease 01/11/2019
PHTFA 27/10 AMS-BRU-AUH voor C Check and phase out. End of Lease 15/11/2019
Vanaf dat moment heeft TUI NL geen eigen shorthaul vloot meer ivm het grounden van de MAX. Voor de winter wordt TUI NL geholpen door de Belgen. In plaats van leasen aan Canadese en Amerikaanse maatschappijen wordt er nu gekozen om binnen de groep op te lossen. Vanaf 1 oktober komen de volgende 5 kisten TUI Nederland helpen.
OOJAX / OOJBG / OOJEF / OOTUP / OOTUX
Voordeel is dat deze machines door eigen crew gevlogen kunnen worden.
De Canadezen blijven zoals genoemd tot eind oktober (CFTDW en CFDBD)
De Miami Air N733MA gaat 2 september naar huis, samen met de Level OELVR
De Litouwse familie LYOWL En LYELK vertrekken begin oktober.
Euro Atlantic CSTQU verlaat rotterdam op 30/9
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: TUI NL praat/discussie/speculeer corner
B767-300ER wrote:Vlootnieuws
Phase out:
PHTFF 30/09 AMS-BRU-AUH voor C Check and Phase out. End of Lease 01/11/2019
PHTFA 27/10 AMS-BRU-AUH voor C Check and phase out. End of Lease 15/11/2019
Vanaf dat moment heeft TUI NL geen eigen shorthaul vloot meer ivm het grounden van de MAX. Voor de winter wordt TUI NL geholpen door de Belgen. In plaats van leasen aan Canadese en Amerikaanse maatschappijen wordt er nu gekozen om binnen de groep op te lossen. Vanaf 1 oktober komen de volgende 5 kisten TUI Nederland helpen.
OOJAX / OOJBG / OOJEF / OOTUP / OOTUX
Voordeel is dat deze machines door eigen crew gevlogen kunnen worden.
De Canadezen blijven zoals genoemd tot eind oktober (CFTDW en CFDBD)
De Miami Air N733MA gaat 2 september naar huis, samen met de Level OELVR
De Litouwse familie LYOWL En LYELK vertrekken begin oktober.
Euro Atlantic CSTQU verlaat rotterdam op 30/9
Je zou zeggen dat alle kisten een OO registratie gaan krijgen en dan verdeeld worden onder de Be en Nl tak.
Wat bedoel je met eigen crew? Want ze kunnen combineren begreep ik (BE en NL crew gemixt op 1 vlucht).