Denk het niet, kist komt 0635lt binnen uit ACC, en moet er 1720lt uit naar PVG, in die tussen tijd in hangaar 12.GL Aviation wrote:Heeft het nog nut om bij de Mc Donalds Buitenveldertbaan te wachten op de BVA?
KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Rgds,Martin.
-
- Scramble Rookie
- Posts: 85
- Joined: 28 May 2019, 00:16
- Subscriber Scramble: Damian Verwey
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ok dankjewel
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 227
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Volgens deze bron vertrekt de PH-BKA morgen (29-06) vanaf Charleston en zou hij zondag (30-06) moeten aankomen op Schiphol...
Kan iemand anders dat ook bevestigen?
https://twitter.com/cassidysvacay/statu ... 90656?s=19
Kan iemand anders dat ook bevestigen?
https://twitter.com/cassidysvacay/statu ... 90656?s=19
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
- Derice
- Scramble Addict
- Posts: 1703
- Joined: 24 Dec 2007, 14:12
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Staat ook al in het 30/06 topic:
viewtopic.php?f=14&t=145775
Dus dat zal wel de bedoeling zijn.
Vind het wel zuur voor KLM, zoveel plannen en dan 1 dag later komen door administratie.
Maar goed, de kist komt dus dat is dan wel weer leuk.
viewtopic.php?f=14&t=145775
Dus dat zal wel de bedoeling zijn.
Vind het wel zuur voor KLM, zoveel plannen en dan 1 dag later komen door administratie.
Maar goed, de kist komt dus dat is dan wel weer leuk.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Klopt, ETA is zondagochtend 7:00
CaptainRoPro wrote:Volgens deze bron vertrekt de PH-BKA morgen (29-06) vanaf Charleston en zou hij zondag (30-06) moeten aankomen op Schiphol...
Kan iemand anders dat ook bevestigen?
https://twitter.com/cassidysvacay/statu ... 90656?s=19
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 227
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Idd zuur voor de KLM ....
Zie ook dat de eerste vlucht die gepland stond voor de 1e juli naar Kilimanjaro nu niet meer door de PH-BKA, maar door een B772 zal worden uitgevoerd...
Je zal maar specifiek die vlucht hebben geboekt om met zijn eerste vlucht mee te gaan
https://flightguide.klm.com/#/nl/nl/KL0 ... nation=JRO
Zie ook dat de eerste vlucht die gepland stond voor de 1e juli naar Kilimanjaro nu niet meer door de PH-BKA, maar door een B772 zal worden uitgevoerd...
Je zal maar specifiek die vlucht hebben geboekt om met zijn eerste vlucht mee te gaan
https://flightguide.klm.com/#/nl/nl/KL0 ... nation=JRO
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
- Derice
- Scramble Addict
- Posts: 1703
- Joined: 24 Dec 2007, 14:12
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
After landing PH-BKA will make a 5 min stop at McDonald's 27/09 (Loevesteinserandweg).
Similar to what was done with PH-BFB (Corendon 747).
Similar to what was done with PH-BFB (Corendon 747).
Last edited by Derice on 29 Jun 2019, 16:43, edited 1 time in total.
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 227
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Volgens het bericht van KLM newsroom komt hij nu om ETA 08:30 aan op Schiphol.nemaco wrote:Klopt, ETA is zondagochtend 7:00
https://twitter.com/KLM_press/status/11 ... 73281?s=19
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
02072019 1035 KL0571 JRO DAR 78X PHBKARudiMD11 wrote:Wat wordt nu de eerste lijnvlucht van de BKA?
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Wanneer staat de levering van de tweede 787-10 gepland?
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 227
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Meende in september, daarna in oktober en december voor dit jaar...Biem wrote:Wanneer staat de levering van de tweede 787-10 gepland?
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 227
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Volgens dit nieuwsbericht van KLM zelf lijkt het er op dat de 6 geruilde 787's van Air France allemaal omgezet worden naar de B787-10.
In het artikel hebben ze het over de 787-10's , en aan het eind van het artikel over 13 787-9's en 15 787's ( neem aan de 10 variant..... 8 eerdere bestelling, 1 via lease, en 6 van Air France)
De levering zal tussen 2021-2023 plaatsvinden (te vinden in het volledig persbericht)
https://nieuws.klm.com/de-air-france-kl ... andsvloot/
Heeft iemand een idee wat de construction nummers zijn die bij deze 6 horen? (eventueel ook indien bekend het cn van de lease?)
In het artikel hebben ze het over de 787-10's , en aan het eind van het artikel over 13 787-9's en 15 787's ( neem aan de 10 variant..... 8 eerdere bestelling, 1 via lease, en 6 van Air France)
De levering zal tussen 2021-2023 plaatsvinden (te vinden in het volledig persbericht)
https://nieuws.klm.com/de-air-france-kl ... andsvloot/
Heeft iemand een idee wat de construction nummers zijn die bij deze 6 horen? (eventueel ook indien bekend het cn van de lease?)
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Tja, zolang Schiphol op slot blijft kun je maar beter zo groot mogelijk vliegen. En met de -10 heb je ook meteen een goede vervanger van de 77E in huis, helemaal wanneer tezijnertijd de -10ER verschijnt. Als bonus ook wat beter comfort voor de klant.
Iets heel anders: wat moet uiteindelijk de 330's gaan vervangen? Boink biedt niks in die maat. Nee, de 788 telt niet, da's de nieuwe 767-200. Voor meerdere bestemmingen op zo'n 6-7-8 uur vliegen (Midden-Oosten, Noord/Midden-Afrika) is een 789 of groter gewoon overkill. De 321XLR wordt 'm niet, te klein en omdat het een Airbus is. (Grrr…) De NMA dan? Dat duurt nog wel een jaar of 10. Of dan knarsentandend toch maar een 33NEO? Ik zeg als klant, laat maar komen die Bus.
Iets heel anders: wat moet uiteindelijk de 330's gaan vervangen? Boink biedt niks in die maat. Nee, de 788 telt niet, da's de nieuwe 767-200. Voor meerdere bestemmingen op zo'n 6-7-8 uur vliegen (Midden-Oosten, Noord/Midden-Afrika) is een 789 of groter gewoon overkill. De 321XLR wordt 'm niet, te klein en omdat het een Airbus is. (Grrr…) De NMA dan? Dat duurt nog wel een jaar of 10. Of dan knarsentandend toch maar een 33NEO? Ik zeg als klant, laat maar komen die Bus.