And even more noticeable: the same on Tuesday 11 sep. from 0700LT until 2300LT. More might follow, and these things always remain subject to circustances.EHAM wrote:Closure of the Aalsmeerbaan 18L-36R
Erik
Moderator: gatso76
And even more noticeable: the same on Tuesday 11 sep. from 0700LT until 2300LT. More might follow, and these things always remain subject to circustances.EHAM wrote:Closure of the Aalsmeerbaan 18L-36R
A1133/18 - RWY 04/22 INCL HELISPOT 22 CLSD. 21 SEP 20:30 2018 UNTIL 30 SEP 18:00 2018. CREATED: 12 SEP 09:11 2018
Me neitherEHAM wrote:Not sure what was so noticeable on 11 September compared to the rest of the week
als aanvulling op de uitleg in het bovengenoemde topic;KMwecare wrote:Nu lees ik in een bericht dat er morgen 72 vluchten van KLM geannuleerd worden vanwege de storm. Nu staat in datzelfde bericht dat er tijdens de renovatie van de Kaagbaan voorbereidingen worden getroffen voor de aanleg van een extra taxibaan over de A4. Weet iemand misschien meer over het hoe, wat, waar en wanneer?
2 dagen geleden nog flinke klachten voor een MP 744 welke afgeladen vanaf die baan vertrok, dus denk het niet...patric wrote:ik weet niet of hij hier thuis hoort
maar ik zie ze al dagen niet landen op de 06/24
is die weer in onderhoud ?
win direction 30 op dit moment.B767-300ER wrote:2 dagen geleden nog flinke klachten voor een MP 744 welke afgeladen vanaf die baan vertrok, dus denk het niet...patric wrote:ik weet niet of hij hier thuis hoort
Ook afgelopen nacht is de 06 gewoon gebruikt.
Wellicht gewoon pal noordenwind?
Ik had dezelfde vraag afgelopen weekend op facebook gesteld, dit was een antwoord.patric wrote:ik weet niet of hij hier thuis hoort