Kan iemand bevestigen dat de BGD en BGE nog steeds naar Luxair gaan ?CaptainRoPro wrote:De PH-BGE staat er zonder KLM logo's bij.
Krijg net te horen dat ATDB de BGT en BGX hebben staan als zijnde voor Luxair.
Alvast dank, Chris.
Kan iemand bevestigen dat de BGD en BGE nog steeds naar Luxair gaan ?CaptainRoPro wrote:De PH-BGE staat er zonder KLM logo's bij.
Zie hier voor de PH-BGE, staat genoteerd als LX-LBT voor Luxair...cHabu wrote:Kan iemand bevestigen dat de BGD en BGE nog steeds naar Luxair gaan ?CaptainRoPro wrote:De PH-BGE staat er zonder KLM logo's bij.
Krijg net te horen dat ATDB de BGT en BGX hebben staan als zijnde voor Luxair.
Alvast dank, Chris.
CaptainRoPro wrote:Zie hier voor de PH-BGE, staat genoteerd als LX-LBT voor Luxair...cHabu wrote:Kan iemand bevestigen dat de BGD en BGE nog steeds naar Luxair gaan ?CaptainRoPro wrote:De PH-BGE staat er zonder KLM logo's bij.
Krijg net te horen dat ATDB de BGT en BGX hebben staan als zijnde voor Luxair.
Alvast dank, Chris.
https://m.planespotters.net/airframe/Bo ... ?refresh=1
Misschien wil Luxair er nog 2 bij? Er komen immers 4 738jes erbij , dus deze 4 eerst uit dienst zou kunnen...
Heb ze even gemaild, dit is het antwoord:FredvZ wrote:En als het al van de PZ-TCM ex PH-BUW afkomt, dan vraag ik me af waar van het toestel ze het vandaan hebben gehaald. 2 maanden geleden stond het toestel er nog zo bij: https://www.planespotters.net/photo/912 ... g-747-306m
Iets zegt me dat iemand een foutje heeft gemaakt.
edit: volgens mij is het ook de verkeerde kleur blauw.
Misschien omdat PH-BHA is uitgeschakeld momenteel? Naast het onderhoud op enkele 777's.Ger wrote:Wanneer gaat de eerste KLM Boeing 777-200 naar Manchester voor de spuitbeurt. Volgens lokale spotters in Manchester werd vandaag de eerste verwacht, maar dat is geannulleerd.nemaco wrote:PH-AKB komt een dezer dagen terug in nieuwe livery. Vervolgens zullen vanaf volgende week achtereenvolgens BQD, BQE, BQF en BQG worden voorzien van nieuwe livery. Dat schiet lekker op zo met de 777-200's
Rgds, Ger
Meh, het idee is leuk maar als ik dit zo lees is dit wel heel erg mèh; eerlijk gezegd zelfs nep.phkza wrote:Heb ze even gemaild, dit is het antwoord:FredvZ wrote:En als het al van de PZ-TCM ex PH-BUW afkomt, dan vraag ik me af waar van het toestel ze het vandaan hebben gehaald. 2 maanden geleden stond het toestel er nog zo bij: https://www.planespotters.net/photo/912 ... g-747-306m
Iets zegt me dat iemand een foutje heeft gemaakt.
edit: volgens mij is het ook de verkeerde kleur blauw.
"It is skin from the fuselage side. We painted it to bring it back to its original colors. It was just dirty white paint before. We liked the idea of celebrating its launch colors."
B767-300ER wrote:@Nemaco
Genoemde Split Scimitar winglets worden door Boeing niet af fabriek geleverd. De leverancier van deze dingen levert ze alleen aftermarket.
Of bedoel je iets anders?
Vwb de keuze van de NG iov de MAX, de deal was de EOL NG kisten, voor de MAX had men een paar jaar extra moeten wachten. Daarbij is het een beetje zonde om 4 maxen op te nemen als straks alles Airbus wordt (of niet)
Het was dus of dit. Of 4 jaar extra wachten op uitbreiding.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn alle B772s momenteel actief, behalve PH-BQO. Die staat al bijna een maand aan de grond. Zou dit het toestel kunnen zijn dat naar Manchester hoort te gaan voor de spuitbeurt in de nieuwe livery?Inkjet wrote:Misschien omdat PH-BHA is uitgeschakeld momenteel? Naast het onderhoud op enkele 777's.Ger wrote:Wanneer gaat de eerste KLM Boeing 777-200 naar Manchester voor de spuitbeurt. Volgens lokale spotters in Manchester werd vandaag de eerste verwacht, maar dat is geannulleerd.nemaco wrote:PH-AKB komt een dezer dagen terug in nieuwe livery. Vervolgens zullen vanaf volgende week achtereenvolgens BQD, BQE, BQF en BQG worden voorzien van nieuwe livery. Dat schiet lekker op zo met de 777-200's
Rgds, Ger