Bennie wrote:Deur beschadigd tijdens ground handling.Inkjet wrote:Weet iemand wat er met de PH-BHG aan de hand is die sinds maandag in Kaapstad staat?
KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Hoe lang blijft deze nog staan in CPT?
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Totdat het gemaakt is wellicht?
- Bennie
- Scramble Master
- Posts: 16541
- Joined: 02 Mar 2009, 15:12
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
- Location: @ home, @ work or elsewhere in the world!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Onderweg naar Schiphol als KLM9865. Landt morgenochtend.nemaco wrote:Hoe lang blijft deze nog staan in CPT?
Bennie wrote:Deur beschadigd tijdens ground handling.Inkjet wrote:Weet iemand wat er met de PH-BHG aan de hand is die sinds maandag in Kaapstad staat?
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Na deze week de PH-BHG die AOG was, heeft iemand enig idee wat er met de PH-BFG aan de hand is die nu al 18 uur op CUR staat en nog niet vertrokken is als KL736? De BFL doet vandaag de KL735 en ik zie dat de BFU als KL9895 naar CUR vliegt op dit moment.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
vanuit het topic van vandaag in het schiphol gedeelte:
Groeten Martijn
de ene vertraagd, en de extra kist (9895) om de pax op te halen.XYZ wrote:KLM - Arrival - KL736 B744 PH-BFG heavily delayed in CUR:
- KL 736 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) STA 06:35 ETA 22:00 BOEING 747-400 PASSENGER KLM PH-BFG
KLM - Departure - 2x B744 to Willemstad:
- KL 735 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) 10:00 11:05 B744 PH-BFL
- KL 9895 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) 11:55 11:40 B74M PH-BFU
14 AUGUST - Arrivals:
- KL 736 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) 06:35 B744 PH-BFL
- KL 9866 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) 07:45 B74M PH-BFU
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Bedankt Martijn!SPL wrote:vanuit het topic van vandaag in het schiphol gedeelte:
de ene vertraagd, en de extra kist (9895) om de pax op te halen.XYZ wrote:KLM - Arrival - KL736 B744 PH-BFG heavily delayed in CUR:
- KL 736 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) STA 06:35 ETA 22:00 BOEING 747-400 PASSENGER KLM PH-BFG
KLM - Departure - 2x B744 to Willemstad:
- KL 735 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) 10:00 11:05 B744 PH-BFL
- KL 9895 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) 11:55 11:40 B74M PH-BFU
14 AUGUST - Arrivals:
- KL 736 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) 06:35 B744 PH-BFL
- KL 9866 Willemstad/Hato (CUR / TNCC) 07:45 B74M PH-BFU
Groeten Martijn
Ik heb in de facebookgroep van Hato gelezen dat de BFG iets met haar flaps heeft.
Mvg,
Biem
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Welke Facebook groep is dat?
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Niet zo best! Hopelijk sneller opgelost dan de BHF na het vorige ground handling incident.Bennie wrote:Deur beschadigd tijdens ground handling.Inkjet wrote:Weet iemand wat er met de PH-BHG aan de hand is die sinds maandag in Kaapstad staat?
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Wellicht dezelfde groep als die de hetze tegen de BFL is begonnen in 2009/2010.nemaco wrote:Welke Facebook groep is dat?
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Hato Airport Past & Present, lijkt me niet dat dat de groep is die 787-8 bedoeld..787-8 wrote:Wellicht dezelfde groep als die de hetze tegen de BFL is begonnen in 2009/2010.nemaco wrote:Welke Facebook groep is dat?
-
- Scramble Junior
- Posts: 244
- Joined: 09 Apr 2009, 16:18
- Type of spotter: f4 civille luchtvaart
- Subscriber Scramble: jet380
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
De bfg is ook weer onderweg. Land over 4 uur op ams. Gezien op flight radar.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Update gestrande KLM kisten en nieuwe 787:
PH-BHG: Na de beschadiging van de deur op 7 augustus in Kaapstad, is deze op 12 augustus terug gekomen in AMS. Deze is zojuist vertrokken naar Delhi als KL
PH-BFG: Na de flapsproblemen op 12 augustus is deze terug gekomen in AMS op 14 augustus en vliegt weer sinds gister.
PH-EXB: Op de route van van AMS naar Genua is deze na het wegvallen van de cabinedruk uitgeweken naar Genua. Deze is nu onderweg naar AMS als KL995 en zal na een korte inspectie vermoedelijk morgen einde dag de route weer op gaan .
PH-BHM (Margriet): 787 nr 10 is de acceptatie maandag begonnen. Vandaag om 18:00 (CET) zal de acceptatievlucht plaatsvinden onder vluchtnummer BOE242 vanaf Everett naar Everett. Dinsdag 22 augustus vliegt deze naar AMS en zal daar landen op woensdagochtend 23 augustus. Op vrijdag 25 augustus zal deze de lijn op gaan.
PH-BHG: Na de beschadiging van de deur op 7 augustus in Kaapstad, is deze op 12 augustus terug gekomen in AMS. Deze is zojuist vertrokken naar Delhi als KL
PH-BFG: Na de flapsproblemen op 12 augustus is deze terug gekomen in AMS op 14 augustus en vliegt weer sinds gister.
PH-EXB: Op de route van van AMS naar Genua is deze na het wegvallen van de cabinedruk uitgeweken naar Genua. Deze is nu onderweg naar AMS als KL995 en zal na een korte inspectie vermoedelijk morgen einde dag de route weer op gaan .
PH-BHM (Margriet): 787 nr 10 is de acceptatie maandag begonnen. Vandaag om 18:00 (CET) zal de acceptatievlucht plaatsvinden onder vluchtnummer BOE242 vanaf Everett naar Everett. Dinsdag 22 augustus vliegt deze naar AMS en zal daar landen op woensdagochtend 23 augustus. Op vrijdag 25 augustus zal deze de lijn op gaan.
jet380 wrote:De bfg is ook weer onderweg. Land over 4 uur op ams. Gezien op flight radar.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Goodmorning!
Vroeg me af of B744 PH-BFY nog steeds gepland staat voor een D-check? And krijgt ie dan de nieuwe livery nog voor de laatste jaren van service?
Regards!
Rudi
Vroeg me af of B744 PH-BFY nog steeds gepland staat voor een D-check? And krijgt ie dan de nieuwe livery nog voor de laatste jaren van service?
Regards!
Rudi
RVG
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Bericht van 9 jan 2017 van Poereng in deze topic.RudiMD11 wrote:Goodmorning!
Vroeg me af of B744 PH-BFY nog steeds gepland staat voor een D-check? And krijgt ie dan de nieuwe livery nog voor de laatste jaren van service?
Regards!
Rudi
BFY D-check vanaf eind oktober 2017 (+/- 6 weken statijd).
Is ook de laatste 747 nog in KLM Asia kleuren.
Rgds, Ger
Facebook Group: Schiphol Spotters - Aviation Photography
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Is er al een planning voor de inbouw van Wi-Fi in de overige 777's en/of A330's?
Mvg, Biem
Mvg, Biem