Thank you!roberto wrote:NO, only during FF, starting from 8.00 in the morning till 17.00 in the afternoonF17_114PM wrote:Will the parking on the west side already beeing open during next week (20-24.3)?
Frisian Flag 2017
Forum rules
Re: Frisian Flag 2017
Spotten bij de korte baan Engelum (kop 09)FISHER01 wrote:Waarom hebben ze het verboden gebied rondom kop 09 verder uitgebreid? Laatste jaren was het niet erg druk daar.
Het landweggetje richting de korte baan bij Engelum mag alleen per voet of fiets
worden betreden. Het is toegestaan om daar te fotograferen, mits u verblijft in de
ruimte tussen de hoek bij de crashgate en het aluminium hek. (plm. 50 meter).
Het is verboden trappen tegen het luchtmacht hekwerk te plaatsen en/of het
prikkeldraad in elkaar te vlechten. Voor u allen geldt hierin een gezamenlijke
verantwoordelijkheid. Spreek anderen aan indien zij zich niet aan deze regels
houden. Houdt het grasland en toegangsweggetje schoon van afval. Ruim het op en
neem het mee.
Roberto,
In kaartje van de KLU mbt FF17 staat toch duidelijk het verboden toegang is bij kop 05.
Heb jij deze info gekregen van de KLU ?
MTIA
Dan
In kaartje van de KLU mbt FF17 staat toch duidelijk het verboden toegang is bij kop 05.
MTIA
Dan
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: Military
- Subscriber Scramble: Ranger
danledan wrote:Roberto,
MTIA
Dan
Zolang er geen blauwe bordjes met tekst: "Verboden Toegang, Art 461" aan de hekken zitten die de weggetjes afsluiten maar alleen verbodsborden, mag je erover lopen cq fietsen, lijkt me. Het is dan alleen verboden toegang met de auto.
Cheers,
Ranger
Ranger
Ik bedoelde kop 09 ipv kop 05.
In het aangegeven gebied rondom kop 09 zou het verboden gebied moeten zijn.
vandaar de vraagstelling.
Ben benieuwd hoe en wat.
Greets Danny
Ben benieuwd hoe en wat.
Greets Danny
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: Military
- Subscriber Scramble: Ranger
Begreep ik. Het rode lijntje op de kaart had misschien iets verder doorgetrokken moeten worden tot de crashgate kop 09, zoals Roberto bedoelt in zijn mail. Zolang je op het weggetje blijft te voet of met de fiets, blijf je safe.danledan wrote:Ranger
Ben benieuwd hoe en wat.
Greets Danny
Cheers,
Ranger
Info van zowel KLu als de AGL, dus alleen bij het stukje hek bij de crashgate 09. ALLE weilanden zijn verboden gebied.danledan wrote:Ranger
Ben benieuwd hoe en wat.
Greets Danny
Thanks voor de update Roberto !!
Greets Dan
Greets Dan
This week, in case the parking at the official spotting place on the westside is full, would it be ok to park in Marsum, of course on a regular parking slot?
No. Unless you are a local with a permit.F17_114PM wrote:This week, in case the parking at the official spotting place on the westside is full, would it be ok to park in Marsum, of course on a regular parking slot?
== All is well, as long as we keep spinning ==
That's only from 27/3 till 7/4, this week normal parking rulespjotrtje wrote:No. Unless you are a local with a permit.F17_114PM wrote:This week, in case the parking at the official spotting place on the westside is full, would it be ok to park in Marsum, of course on a regular parking slot?
Ok, thank you very much
Volgens de luchtmacht gaan er dit keer maar 6 eigen F-16's meedoen. Dat aantal stond eerst op 12/14
Edit: Antwoord suggereert dat het om een foutje gaat, aangepaste versie volgt!
Edit: Antwoord suggereert dat het om een foutje gaat, aangepaste versie volgt!