Arr
0815 BMR E145 GRJXG
0925 CFE E170 GLCYE
0955 BCY F50 OOVLM
1035 VLM F50 OOVLL
1120 LOG SF34
1220 CFE E170 GLCYE
1520 CFE E170 GLCYE
1520 BMR E145 GRJXG
1700 BCY RJ85
1920 BMR E145 GRJXG
2030 BCY RJ85
2115 CFE E170 GLCYE
2140 VLM F50 OOVLM
2210 THY 738
Dep
0700 BCY F50 OOVLM
0705 CFE E170 GLCYE
0730 VLM F50 OOVLZ
0805 THY 738 TCJVA
0830 BCY RJ85
0845 BMR E145 GRJXG
1000 CFE E170 GLCYE
1300 CFE E170 GLCYE
1530 LOG SF34
1550 BMR E145 GRJXG
1800 BCY RJ85
1835 VLM F50 OOVLM
1905 CFE E170 GLCYE
2005 BMR E145 GRJXG
En, gezien: http://www.rotterdamthehagueairport.nl/ ... -november/
Bijzondere vlucht 9 november wrote:Maandagochtend 9 november a.s. zal een meetvliegtuig gedurende circa twee uur meetvluchten uitvoeren voor de controle van een luchtvaartradiobaken nabij Rotterdam The Hague Airport.
De Luchtverkeersleiding Nederland heeft aangegeven dat het meetvluchten (zogenoemde calibratievluchten) tussen circa 10.00 en circa 12.00 gepland heeft. Doel van deze vluchten is het controleren van een luchtvaartradiobaken dat zich bevindt nabij de kruising Doenkade (N209) en de Ankie Verbeek Ohrlaan.
Om te garanderen dat het systeem goed functioneert, dienen jaarlijks vluchten uitgevoerd te worden ter controle van het correct functioneren van dergelijke apparatuur. Hiertoe wordt bij herhaling vanuit verschillende richtingen naar bedoeld baken gevlogen.
Door het repeterende en mogelijk afwijkende karakter van de vluchten kan dit opvallen.