76-er wrote:Een A345 of 346 als reguliere gast op AMS zou wel übercool zijn, vooral de 345 is mighty impressive.
Surinam Airways praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: Surinam Airways A340, off topic
-
- Scramble Master
- Posts: 12577
- Joined: 04 Nov 2006, 20:29
- Location: At any airport
Re: Surinam Airways A340, off topic
Hello
Er zijn ver gevorderde gesprekken omtrent een B747 (niet Delta).
Mvg,
Er zijn ver gevorderde gesprekken omtrent een B747 (niet Delta).
Mvg,
All my posted timings are local !
Re: Surinam Airways A340, off topic
Even puur voor mijn interesse, welke vormen zijn uitgekleder dan?streep wrote:HiFly doet hoofdzakelijk ACMI, de meest complete vorm van Wet-Lease, dat kan Surinam NOOIT betalen !
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Surinam Airways A340, off topic
Dry-lease?
Alleen de machine, de rest doe je zelf? (moet je wel even de kist op je eigen AOC zetten.)
Trans doet dat bv met de GOL kisten.
Alleen de machine, de rest doe je zelf? (moet je wel even de kist op je eigen AOC zetten.)
Trans doet dat bv met de GOL kisten.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Surinam Airways A340, off topic
Maar dan is het geen wet-lease meer. Volgens mij is ACMI de goedkoopste (en niet de duurste) vorm van wet-lease. Op het moment dat je er dingen af gaat halen zal dat waarschijnlijk crew zijn, en dan wordt het al snel een damp of een wet-lease. Vandaar mijn vraagB767-300ER wrote:Dry-lease?
Alleen de machine, de rest doe je zelf? (moet je wel even de kist op je eigen AOC zetten.)
Trans doet dat bv met de GOL kisten.
Re: Surinam Airways A340, off topic
Ik neem aan dat ze voor een 4 motorig gaan, gezien etops restrictie.
Re: Surinam Airways A340, off topic
Voor de leek hier, welke andere vormen van wetlease heb je dan nog meer en wat maakt deze duurder?
-
- Scramble Master
- Posts: 12577
- Joined: 04 Nov 2006, 20:29
- Location: At any airport
Re: Surinam Airways A340, off topic
Hellomac wrote:Voor de leek hier, welke andere vormen van wetlease heb je dan nog meer en wat maakt deze duurder?
Damp lease (toestel + enkel cockpit crew)
Wet lease (toestel + cockpit & cabin crew)
Dry lease (enkel toestel zonder cockpit & cabin crew)
Mvg,
All my posted timings are local !
-
- Scramble Master
- Posts: 12577
- Joined: 04 Nov 2006, 20:29
- Location: At any airport
Re: Surinam Airways A340, off topic
Hellonick777 wrote:Ik neem aan dat ze voor een 4 motorig gaan, gezien etops restrictie.
Klopt
Mvg,
All my posted timings are local !
-
- Scramble Master
- Posts: 12577
- Joined: 04 Nov 2006, 20:29
- Location: At any airport
Re: Surinam Airways A340, off topic
HelloSpotterNL wrote:Even puur voor mijn interesse, welke vormen zijn uitgekleder dan?streep wrote:HiFly doet hoofdzakelijk ACMI, de meest complete vorm van Wet-Lease, dat kan Surinam NOOIT betalen !
NOOIT??? Als SLM een NEOS 767 inhuurt of een Pullmantur 747 of een A330 van Air Caraibes etc dan is dat altijd ACMI dus kunnen ze WEL betalen
Mvg,
All my posted timings are local !
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Surinam Airways A340, off topic
Dan is dat voor een paar dagen. Niet voor een jaar
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Master
- Posts: 12577
- Joined: 04 Nov 2006, 20:29
- Location: At any airport
Re: Surinam Airways A340, off topic
HelloB767-300ER wrote:Dan is dat voor een paar dagen. Niet voor een jaar
Dat is ook weer waar.
Mvg,
All my posted timings are local !
Re: Surinam Airways A340, off topic
Ik begrijp wat dry/damp/wet lease inhouden maar er in de post bericht dat acmi de goedkoopste vorm van wetlease is, dus is mijn vraag welke vorm dan duurder is en hoe deze dan heet.
Re: Surinam Airways A340, off topic
full-charter bijvoorbeeldmac wrote:Ik begrijp wat dry/damp/wet lease inhouden maar er in de post bericht dat acmi de goedkoopste vorm van wetlease is, dus is mijn vraag welke vorm dan duurder is en hoe deze dan heet.
Re: Surinam Airways A340, off topic
Maar een full charter zet je niet in om een lijndienst te vervangen.