Haha inderdaad.pjotrtje wrote:Wat een vreselijk negatieve toonzetting in dat bericht zeg. Bah.
Alsof dat speciaal isZelfs de onderkant van de vliegtuigen schijnt beschilderd te worden.
Ik ben benieuwd wat het wordt
Haha inderdaad.pjotrtje wrote:Wat een vreselijk negatieve toonzetting in dat bericht zeg. Bah.
Alsof dat speciaal isZelfs de onderkant van de vliegtuigen schijnt beschilderd te worden.
Ik zeg niet dat het niet gebeurd, maar deze opmerking is wel erg voorbarig. Het volgende zou ook het geval kunnen zijn:De nieuwe vliegschema's van Transavia Nederland laten zien dat, vergeleken met 2014, de vloot het komende zomerseizoen een toestel minder zal tellen. Samen met de zustermaatschappij in Frankrijk wordt daarentegen een capaciteitsgroei gepland. Het is daarom vrijwel zeker dat een toestel uit de Nederlandse vloot naar Frankrijk verdwijnt.
[rekentoets]Think you need some special extra lessons from https://twitter.com/MeesterWarbol dat zijn 39 meer[/rekentoets]B767-300ER wrote:Vorig jaar hadden ze 5 toestellen van GOL, wellicht dit jaar dan 44, dan heb je er ook 1 minder......
phkza wrote:Wél weer een leuk dingetje: er komen zo'n 20 verschillende variaties aan logo's op de onderkant van de toestellen te staan. Leuk voor de belly-spotters
Die meneer Dorresteijn heeft rare ideeën. Ik ga toch echt niet elke onderkant op de foto zetten.Waar vliegtuigspotters tot nu toe met een kritische houding reageerden op het nieuwe ontwerp, riskeren ze de komende jaren vooral een stijve nek: ‘We hebben zo’n 20 verschillende designs voor de onderkant van de Boeings ontworpen’, zegt Dorresteijn.
een ware SCHANDE
ook zo snel falliet gaan. Kan haast niet anders
Goed te zien dat er echt diepgaande kritieken zijn hier, en dat allemaal nav een simpel nieuw kleurtje op de buitenkant van een vliegtuig.Het is een kostbare misser