KLM MD-11 Farewell Flight?
Forum rules
- Caravelle
- Scramble Junior
- Type of spotter: mooi weer spotter Schiphol
- Subscriber Scramble: Caravelle
Re: KLM MD-11 Farewell Flight?
Met wat geluk een ticket via internet kunnen boeken. Meer info heb ik niet. Mijn vraag is nu of er mogelijkheden zijn om te fotograferen ? Hoe, waar(spl oost?) gaat deze dag plaatsvinden? Wie weet meer over het draaiboek ? Toch wel een uniek evenement.
- B767-300ER
- Scramble Master
gewoon vanaf Schiphol Centrum met de reguliere stroom mee heb ik ergens gelezen.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
Heeft iemand al een mail ontvangen met alle informatie?
Grt,
Erik
Grt,
Erik
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Nee, maar het is ook nog geen November....nuckleuz wrote:Heeft iemand al een mail ontvangen met alle informatie?
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
- nuckleuz
- Scramble Addict
Nee, maar dat zou wel binnen 2 weken verstuurd worden....cHabu wrote:Nee, maar het is ook nog geen November....nuckleuz wrote:Heeft iemand al een mail ontvangen met alle informatie?
- Bennie
- Scramble Master
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
Zal dit bij de project leader neerleggen voor jullie!nuckleuz wrote:Nee, maar dat zou wel binnen 2 weken verstuurd worden....cHabu wrote:Nee, maar het is ook nog geen November....nuckleuz wrote:Heeft iemand al een mail ontvangen met alle informatie?
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Inmiddels mail gehad, ik hoopte dat je je voorkeur nog aan zou kunnen geven aangaande de vluchten, maar helaas, ingedeeld op vlucht KL9895 om 10.30, die had nu juist mijn minste voorkeur. Nouja, je moet er wat voor over hebben zullen we dan maar zeggen.
- Caravelle
- Scramble Junior
- Type of spotter: mooi weer spotter Schiphol
- Subscriber Scramble: Caravelle
Inmiddels ook een mail ontvangen.
Spannend....
Hi andreas,
Heb jij je camera al klaarliggen voor de speciale MD-11 farewell-flight? Hieronder vind je alle benodigde informatie.
We verwelkomen je graag op dinsdag 11 november om 11.00 uur op Schiphol in Vertrekhal 1 bij de speciale MD-11 balie. Je vlucht KL9897 vertrekt om 13.00 uur. Om 14.30 uur verwachten we weer terug te zijn op Amsterdam Airport Schiphol.
Voor het inchecken op Schiphol vragen we je deze mail uit te printen en mee te nemen. In ruil hiervoor ontvang je een instapkaart met stoelnummer. Vergeet niet een geldig paspoort of identiteitsbewijs mee te nemen!
Uiteraard is het toegestaan om handbagage mee aan boord te nemen. Let op, hiervoor gelden de algemene KLM handbagage regels. Voor deze speciale vlucht is ruimbagage niet nodig en dus ook niet toegestaan.
Aangezien parkeren een uitdaging kan zijn, raden we je aan om met het openbaar vervoer naar Schiphol te komen. Mocht je toch met de auto komen, bekijk dan de routebeschrijving en parkeermogelijkheden.
Heb je nog een vraag of heb je assistentie nodig op deze vlucht, neem dan contact met ons op via md11farewellflight@klm.com
Groeten,
KLM
Spannend....
Hi andreas,
Heb jij je camera al klaarliggen voor de speciale MD-11 farewell-flight? Hieronder vind je alle benodigde informatie.
We verwelkomen je graag op dinsdag 11 november om 11.00 uur op Schiphol in Vertrekhal 1 bij de speciale MD-11 balie. Je vlucht KL9897 vertrekt om 13.00 uur. Om 14.30 uur verwachten we weer terug te zijn op Amsterdam Airport Schiphol.
Voor het inchecken op Schiphol vragen we je deze mail uit te printen en mee te nemen. In ruil hiervoor ontvang je een instapkaart met stoelnummer. Vergeet niet een geldig paspoort of identiteitsbewijs mee te nemen!
Uiteraard is het toegestaan om handbagage mee aan boord te nemen. Let op, hiervoor gelden de algemene KLM handbagage regels. Voor deze speciale vlucht is ruimbagage niet nodig en dus ook niet toegestaan.
Aangezien parkeren een uitdaging kan zijn, raden we je aan om met het openbaar vervoer naar Schiphol te komen. Mocht je toch met de auto komen, bekijk dan de routebeschrijving en parkeermogelijkheden.
Heb je nog een vraag of heb je assistentie nodig op deze vlucht, neem dan contact met ons op via md11farewellflight@klm.com
Groeten,
KLM
- nuckleuz
- Scramble Addict
Ik zit ook op KL9895, maar die vertrekt om 13:00 uur ipv 10:30 uurDutchbird wrote:Inmiddels mail gehad, ik hoopte dat je je voorkeur nog aan zou kunnen geven aangaande de vluchten, maar helaas, ingedeeld op vlucht KL9895 om 10.30, die had nu juist mijn minste voorkeur. Nouja, je moet er wat voor over hebben zullen we dan maar zeggen.
Grt,
Erik
Grappig, ik zit op dezelfde vlucht (13:00 vertrek, in de mail als 1 PM) maar heb het vluchtnummer KL 9895 in de mail staan. Foutje?Caravelle wrote:
Hi andreas,
Groeten,
KLM
- nuckleuz
- Scramble Addict
Ik denk dat het met de vluchtnummers inderdaad niet helemaal goed is gegaan. Ik heb KL9895 om 1 PM.
Grt,
Erik
Grt,
Erik
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Denmen
Heb ook KL9897 om 13:00...
[ Post made via Mobile Device ]
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Denmen
Hier waren de vluchtnummers al eerder gepost:
forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=14&t=109068
forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=14&t=109068
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Dan bied ik "Your flight KL9895 will depart at 10.30 AM"....
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
- EHAM
- Scramble Master
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Joost de Wit
En reizen met het OV is zeker geen uitdaging?Caravelle wrote:Aangezien parkeren een uitdaging kan zijn, raden we je aan om met het openbaar vervoer naar Schiphol te komen.