Nieuw tǿpic!
Forum rules
![]() |
Re: Nieuw topic!
Hij is zijn aansteker kwijt!
Erwin
Erwin
- Nilson
- Scramble Master
- Type of spotter: gooseproof
- Subscriber Scramble: Nilson
hehehe!!!!ehusmann wrote:Hij is zijn aansteker kwijt!
Erwin
Ben blij dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan die zogenaamde lieve beestjes....wacht op zijn dodo moment...
[ Post made via Mobile Device ]
life is good, but a good life is better
Ik voorspel woordspelingen...Nilson wrote:hehehe!!!!ehusmann wrote:Hij is zijn aansteker kwijt!
Erwin
Ben blij dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan die zogenaamde lieve beestjes....wacht op zijn dodo moment...
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Je bedoelt jouw dood (en hergeboorte als vrouw) moment?Stefan wrote:Ik voorspel woordspelingen...Nilson wrote:zijn dodo moment...
Natuurlijk is wat er uit dat gaatje komt handig voor als je gaat zeilen.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- Nilson
- Scramble Master
hehehe!!!!
Ben blij dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan die zogenaamde lieve beestjes....wacht op zijn dodo moment...[/quote]
Ik voorspel woordspelingen...[/quote]
al is de panda nog zo snel de faria clowns achterhalen hem wel
Ben blij dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan die zogenaamde lieve beestjes....wacht op zijn dodo moment...[/quote]
Ik voorspel woordspelingen...[/quote]
al is de panda nog zo snel de faria clowns achterhalen hem wel
Ik lees steeds 'lieveheersbeestje'. Willen jullie daarmee stoppen? Of nee, beter nog; stop daarmee!
Answers will be questioned.....
lieveheersbeestje? Waar lees jij dan lieveheersbeestje. Ik lees nergens lieveheersbeestje. Alleen in de krant stond vandaag lieveheersbeestje. Er bleek een lieveheersbeestje in een operatiezaal te leven. En een lieveheersbeestje in een operatiezaal is natuurlijk niet goed. Zowiezo een lieveheersbeestje in een ziekenhuis niet. Stel dat zo´n lieveheersbeestje onder een verband kruipt. Of dat er een lieveheersbeestje in de soep valt. Om nog maar niet te spreken over mensen die allergisch zijn voor een lieveheersbeestje.
Ergo, ik ben het met je eens dat we het niet over een lieveheersbeestje moeten hebben.
Verschrikkelijk woord: lieveheersbeestje. Bah!
Erwin
Ergo, ik ben het met je eens dat we het niet over een lieveheersbeestje moeten hebben.
Erwin
- Nilson
- Scramble Master
[ Post made via Mobile Device ]ehusmann wrote:lieveheersbeestje? Waar lees jij dan lieveheersbeestje. Ik lees nergens lieveheersbeestje. Alleen in de krant stond vandaag lieveheersbeestje. Er bleek een lieveheersbeestje in een operatiezaal te leven. En een lieveheersbeestje in een operatiezaal is natuurlijk niet goed. Zowiezo een lieveheersbeestje in een ziekenhuis niet. Stel dat zo´n lieveheersbeestje onder een verband kruipt. Of dat er een lieveheersbeestje in de soep valt. Om nog maar niet te spreken over mensen die allergisch zijn voor een lieveheersbeestje.
Erwin
- Nilson
- Scramble Master
[ Post made via Mobile Device ]Nilson wrote:[ Post made via Mobile Device ]ehusmann wrote:lieveheersbeestje? Waar lees jij dan lieveheersbeestje. Ik lees nergens lieveheersbeestje. Alleen in de krant stond vandaag lieveheersbeestje. Er bleek een lieveheersbeestje in een operatiezaal te leven. En een lieveheersbeestje in een operatiezaal is natuurlijk niet goed. Zowiezo een lieveheersbeestje in een ziekenhuis niet. Stel dat zo´n lieveheersbeestje onder een verband kruipt. Of dat er een lieveheersbeestje in de soep valt. Om nog maar niet te spreken over mensen die allergisch zijn voor een lieveheersbeestje.
Erwin
- Nilson
- Scramble Master
[ Post made via Mobile Device ]Nilson wrote:[ Post made via Mobile Device ]Nilson wrote:[ Post made via Mobile Device ]ehusmann wrote:lieveheersbeestje? Waar lees jij dan lieveheersbeestje. Ik lees nergens lieveheersbeestje. Alleen in de krant stond vandaag lieveheersbeestje. Er bleek een lieveheersbeestje in een operatiezaal te leven. En een lieveheersbeestje in een operatiezaal is natuurlijk niet goed. Zowiezo een lieveheersbeestje in een ziekenhuis niet. Stel dat zo´n lieveheersbeestje onder een verband kruipt. Of dat er een lieveheersbeestje in de soep valt. Om nog maar niet te spreken over mensen die allergisch zijn voor een lieveheersbeestje.
Erwin
Een wasmachine!aviodromefriend wrote:Natuurlijk is wat er uit dat gaatje komt handig voor als je gaat zeilen.
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Niet echt;Stefan wrote:Een wasmachine!aviodromefriend wrote:Natuurlijk is wat er uit dat gaatje komt handig voor als je gaat zeilen.

Groeten,
Ron
Ron
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
wow, wat een knalgat!
maar ik ben ff een avondjhe weg en na de paddenprono mis ik vanavond weer een skoon stukske pandaprono....... ben benieuwd wat jullie boefjes morgenavond uit de hoge hoed weten te toveren.... (lieveheersbeestjesprono lijkt me wel erg "gepiel")
maar ik ben ff een avondjhe weg en na de paddenprono mis ik vanavond weer een skoon stukske pandaprono....... ben benieuwd wat jullie boefjes morgenavond uit de hoge hoed weten te toveren.... (lieveheersbeestjesprono lijkt me wel erg "gepiel")
I have never drunk milk, and I never will . . . .
He, als jij er high van wordt, wil ik je best even helpen:

Erwin

Erwin