Dat is toch het kenmerk van wat iedereen op zijn werk uitvreet?Hans wrote:nee, want dan krijgen ze alleen maar in de gaten dat ik van alles zit te doen behalve werken
Nieuw tǿpic!
Forum rules
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Re: Nieuw topic!
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
... Sociale betrokkenheid kan je het ook noemenaviodromefriend wrote:Dat is toch het kenmerk van wat iedereen op zijn werk uitvreet?Hans wrote:nee, want dan krijgen ze alleen maar in de gaten dat ik van alles zit te doen behalve werken
Groeten,
Ron
Ron
Ik epibreer altijd op het werk. En dat gaat me heel goed af.aviodromefriend wrote:Dat is toch het kenmerk van wat iedereen op zijn werk uitvreet?Hans wrote:nee, want dan krijgen ze alleen maar in de gaten dat ik van alles zit te doen behalve werken
Erwin
ASS is nu hip....Stefan wrote:(het # aantal pagina's is ineens helemaal niet meer hip lijkt het, net als borderline en RSI)
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
ik vind zelf ASP al langere tijd vrij hip, maar da's smaakverschil of voortschrijdend inzicht* he...
Stefan wrote:
(het # aantal pagina's is ineens helemaal niet meer hip lijkt het, net als borderline en RSI)
ASS is nu hip....
*(ik weet het wel... jij ook?)
I have never drunk milk, and I never will . . . .
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Ik hou het nog even bij ASPIRANTPolecat wrote:ik vind zelf ASP al langere tijd vrij hip, maar da's smaakverschil of voortschrijdend inzicht* he...
Stefan wrote:
(het # aantal pagina's is ineens helemaal niet meer hip lijkt het, net als borderline en RSI)
ASS is nu hip....
Groeten,
Ron
Ron
Denk smaakverschil...Polecat wrote:ik vind zelf ASP al langere tijd vrij hip, maar da's smaakverschil of voortschrijdend inzicht* he...
Stefan wrote:
ASS is nu hip....
- Polecat
- Scramble Master
epibreren; dat is wel weer een werkwoord waarbij ik tòch weer even aan chinezen moet denken.. de uitspraak daarvan lijkt me wel een uitdaging voor zeehusmann wrote: Ik epibreer altijd op het werk.
Erwin
epibreren... is dat... uhmm.... epibreren... nope, does'nt ring a bellPolecat wrote:epibreren; dat is wel weer een werkwoord waarbij ik tòch weer even aan chinezen moet denken.. de uitspraak daarvan lijkt me wel een uitdaging voor zeehusmann wrote: Ik epibreer altijd op het werk.
Erwin
Gelukkig hebben meerdere mensen daar last van. Dat is namelijk wel een voorwaarde voor succesvol epibreren.Stefan wrote:epibreren... is dat... uhmm.... epibreren... nope, does'nt ring a bell
Erwin
- Polecat
- Scramble Master
exact! trouwens, dit hele topic geeft ook wel weer stof voor flink wat ge-epibreer...ehusmann wrote:Gelukkig hebben meerdere mensen daar last van. Dat is namelijk wel een voorwaarde voor succesvol epibreren.Stefan wrote:epibreren... is dat... uhmm.... epibreren... nope, does'nt ring a bell
Erwin
Volgens mij laat mijn vriendin haar wenkbrauwen wel eens epibreren... kan dat?Polecat wrote:exact! trouwens, dit hele topic geeft ook wel weer stof voor flink wat ge-epibreer...ehusmann wrote:Gelukkig hebben meerdere mensen daar last van. Dat is namelijk wel een voorwaarde voor succesvol epibreren.Stefan wrote:epibreren... is dat... uhmm.... epibreren... nope, does'nt ring a bell
Erwin
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Blijft er daarna nog wat van over? Dan is het wat anders. [serieus]epileren[/hoort hier niet]Stefan wrote:Volgens mij laat mijn vriendin haar wenkbrauwen wel eens epibreren... kan dat?
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jahoor, alleen denk ik dat jij dan elke keer weinig verschil ziet tussen voor en na.Stefan wrote:Volgens mij laat mijn vriendin haar wenkbrauwen wel eens epibreren... kan dat?
Erwin