T zou kunnen maar is het nietaviodromefriend wrote:Wannabe W-A-N-N-A-B-E en nu nog over het tienletterwoord nadenken.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
negentienletterwoordenlingo is pas een uitdaging
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p7CR1v1fKW0[/youtube]
![]() |
T zou kunnen maar is het nietaviodromefriend wrote:Wannabe W-A-N-N-A-B-E en nu nog over het tienletterwoord nadenken.
Hurricane wrote:
T zou kunnen maar is het niet(komt niet door de jury heen
)
negentienletterwoordenlingo is pas een uitdaging
geen kunst aanStefan wrote:ff iets proberen
Jep, the lukt!
Sefna
Das 'de rode draad' door het leven van SPolecat wrote:geen kunst aanStefan wrote:ff iets proberen
Jep, the lukt!
Sefna... maar dat kun je vast niet in blauw!!
Jij ookHurricane wrote: Verliest zijn werking as ie blauw word
Mijn werking verbetert juist bij 'ultraviolet'ehusmann wrote:Jij ookHurricane wrote: Verliest zijn werking as ie blauw word
Erwin
Zie ik toch een paar keer die grijze krulletjes van Frans Bakker langskomen....Hurricane wrote: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p7CR1v1fKW0[/youtube]
Ik ben #3 dus dan kan ik principieel niet voor #1 gaanehusmann wrote:Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom zoveel mensen verkeerd kiezen in de poll? Er staat toch vrij duidelijk onder dat je 1 moet selecteren.
Erwin
aviodromefriend wrote: Zie ik toch een paar keer die grijze krulletjes van Frans Bakker langskomen....
Jij dacht toch niet aan die van mamamamamaris, die niet naar het songfestival mag. Die heet geen bakker, maar boer.Hurricane wrote:Die Frans ... daar gaat idd wel n belletje bij rinkelen ... dr was er maar 1 Mr.Lingo himself
Was dat niet "alles wat je nodig hebt is ....." ??ehusmann wrote:Nee, mr Lingo is die man die anderen liefde probeert aan te smeren. Die gladde aal.
Erwin
Die gast is toch met de jaren wat blauw uitgeslagen (maar dat kan goed door zijn directe omgeving komen)aviodromefriend wrote:Jij dacht toch niet aan die van mamamamamaris, die niet naar het songfestival mag. Die heet geen bakker, maar boer.Hurricane wrote:Die Frans ... daar gaat idd wel n belletje bij rinkelen ... dr was er maar 1 Mr.Lingo himself