ehusmann wrote: Net als trouwens de rellen na afloop en het afschieten van die koe op het veld.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Je was btw wel in beeld bij Hart van NL
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
H.
![]() |
ehusmann wrote: Net als trouwens de rellen na afloop en het afschieten van die koe op het veld.
Volgens mij hebben ze je tussen die Piet P-groupie gang gemonteerd zodat je niet zo zou opvallenehusmann wrote:Zie, ze doen het alleen maar als ik het zelf niet kan zien! Het waren zeker die beelden uit de dierentuin weer?
Erwin
Ik weet dat je hier geen reclame mag maken, maar ik heb nog zendtijd te koop voor mijn eigen kanaal.Hurricane wrote:Volgens mij hebben ze je tussen die Piet P-groupie gang gemonteerd zodat je niet zo zou opvallenehusmann wrote:Zie, ze doen het alleen maar als ik het zelf niet kan zien! Het waren zeker die beelden uit de dierentuin weer?
Erwin![]()
Volgende keer beter en misschien dan ook meer zendtijd![]()
En op welke frequentie zit dat kanaal (en kan je die ook met een scanner ontvangen?)Stefan wrote:Ik weet dat je hier geen reclame mag maken, maar ik heb nog zendtijd te koop voor mijn eigen kanaal.
Sefan
Stefan wrote:Ik weet dat je hier geen reclame mag maken, maar ik heb nog zendtijd te koop voor mijn eigen kanaal.
Bij deze gerapporteerd! Veel te on board voor hier! Maar kan iemand ergens vertellen welke kist het betreft?Hurricane wrote:Weet iemand waarom mijn vuurwerk momenteel nog in Thailand staat aan boord van een IL76 (die in beslag is genomen) ???
Das waar maar ik waag het dr toch opaviodromefriend wrote:Bij deze gerapporteerd! Veel te on board voor hier! Maar kan iemand ergens vertellen welke kist het betreft?Hurricane wrote:Weet iemand waarom mijn vuurwerk momenteel nog in Thailand staat aan boord van een IL76 (die in beslag is genomen) ???
Aldus het artikel uit de link; "Until spring of this year it belonged to private Kazakh airline, East Wing; dat matcht wel met de UP-I7635 want die stond idd op naam van East Wings ...phantom wrote:Lijkt inderdaad op de UP-I7635 aangezien het volgende artikel noemt dat die kist voor een Kazachstaanse airline heeft gevlogen: http://www.abs-cbnnews.com/world/12/14/ ... orea-plane" onclick="window.open(this.href);return false;
Denk dat het klopt dat we inderdaad niet de niet-vriezende winters niet kunnen overslaan.Hans wrote:vanochtend alweer moeten krabben.... kunnen wie die vrieswinters niet gewoon overslaan?
het gaat vanzelf wennen hoor, vanmiddag moet je waarschijnlijk al weer aan de slag...Hans wrote:vanochtend alweer moeten krabben.... kunnen wie die vrieswinters niet gewoon overslaan?