Polecat wrote:hij is dan wel zogenaamd in nieuwe kleurtjes gespoten, maar wie zegt mij dat het geen slechte Chinese kloon is??michel N wrote:Nee hoor, de an-225, die is origineel (nog wel...)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
H.
[Lantolov 225; klink nie lekkel]
![]() |
Polecat wrote:hij is dan wel zogenaamd in nieuwe kleurtjes gespoten, maar wie zegt mij dat het geen slechte Chinese kloon is??michel N wrote:Nee hoor, de an-225, die is origineel (nog wel...)
in de Lenny of in de Jenny uitvoering?Polecat wrote:first we'll take manhattan..
than we'll take Berlin
Hans wrote:origineel of niet, er passen best een hoop kabouters in zo'n 225, al helemaal als je ze gaat stapelen.
ehusmann wrote:Straks gaat er dan vast ook nog iemand zeggen dat er nog veel meer in de motoren passen. Sterker nog, dat er daar maar continu meer bijgestopt kunnen worden.... Ik waarschuw maar even, want zoiets zeggen kan natuurlijk niet. Dan zal het kabouterbevrijdingsfront snel in actie komen, denk ik.![]()
Erwin
Flide KaboutelCoati wrote:Wat komt er in de aanbieding? Bloem? Dat wordt dan massaal inslaan!
Test geluktFISHER01 wrote:Wat een druilerige dag was het vandaag
btw. dit is gelijk een test
Hoezo? Je weet niet wat hij aan het testen was!Hurricane wrote:Test geluktFISHER01 wrote:Wat een druilerige dag was het vandaag
btw. dit is gelijk een test