Hallo allemaal,
Op bol.com is de EOS 60D (+18-135 mm lens) in de aanbieding die ik in combinatie met een aantal andere dingen voordelig kan kopen.
Mijn vraag aan jullie is, moet ik dit doen of juist niet...?
Alvast hartelijk bedankt!
Arno
EOS 60D kopen
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: EOS 60D kopen
Uhm, wat vind jij voordelig? Ik mis je prijs in je post......
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Mzunguwamap
- Scramble Addict
- Type of spotter: Rookie
Heb de EOS 60D nu een jaartje en ben er heel erg tevreden over (met een 15-85 mm IS lens en 70-200 mm zonder IS)
Naar mijn mening ideaal voor Schiphol (voor een amateur als ik
Naar mijn mening ideaal voor Schiphol (voor een amateur als ik
"The bitch gave us Delta"
- Arnovdpas
- Scramble Junior
- Type of spotter: EHGR Spotter
- Subscriber Scramble: nee
Het setje zou me 739 euro gaan kosten via bol.comB767-300ER wrote:Uhm, wat vind jij voordelig? Ik mis je prijs in je post......
Kijk voor de zekerheid ook even naar de prijs bij de mediamarkt. Daar is op dit moment 21% voordeel tm a.s. zondag dus misschien kom je dan nog uets voordeliger uit.
Deze tip is dan puur prijs technische. Hoe de 60d verder kwalitatief is etc weet ik niet? Heb zelf een 7d en 5dmk3. Dus helaas kan ik je daar niet mee helpen.
ciao Ralph
Deze tip is dan puur prijs technische. Hoe de 60d verder kwalitatief is etc weet ik niet? Heb zelf een 7d en 5dmk3. Dus helaas kan ik je daar niet mee helpen.
ciao Ralph
- Arnovdpas
- Scramble Junior
Bedankt voor de reacties, ik heb toch maar besloten om wat langer te wachten met de aanschaf van een nieuwe camera.
Arno
Arno
- B767-300ER
- Scramble Master
- Arnovdpas
- Scramble Junior
Dat actie was al verlopen, dus dat zou betekenen dat ik de camera ergens anders goedkoper zou kunnen krijgen dan bij bol.B767-300ER wrote:Wat lag daaraan ten grondslag?
Verder wil ik nu wat meer camera's vergelijken (de 70D heeft ook sterk mijn interesse).
Arno
- Richard from Rotterdam
- Scramble Master
LET OP: GEEN 21% Korting. De BTW wordt van het totaalbedrag afgetrokken, wat een korting is van 17,3%.kmarrie wrote:Kijk voor de zekerheid ook even naar de prijs bij de mediamarkt. Daar is op dit moment 21% voordeel tm a.s. zondag dus misschien kom je dan nog uets voordeliger uit.
ciao Ralph