EHAM 08-01-2013 MIL
Moderator: gatso76
Forum rules
![]() ![]() |
- Polleke_NL
- Scramble Addict
- Type of spotter: photography (military only)
- Subscriber Scramble: Ruud van Haaster
Re: EHAM 08-01-2013 MIL
vanmiddag was enkel een ring aan de voorkant van de linker binnenmotor verwijderd, verder geen aktie. Er stond een stelling onder de vleugel maar verder geen aktie..
Ruud
- Bennie
- Scramble Master
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
De vanmiddag eveneens aanwezige (KLM) GPU was ook verwijderd toen ik om 18:00 naar huis ging.Polleke_NL wrote:vanmiddag was enkel een ring aan de voorkant van de linker binnenmotor verwijderd, verder geen aktie. Er stond een stelling onder de vleugel maar verder geen aktie..
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Momenteel wordt mbv een hoogwerker druk aan de motor gesleuteld. Verder is er een Darwin Saab naast gezet die het zicht aan de zijkant ontneemt voor fotografen.Bennie wrote:De vanmiddag eveneens aanwezige (KLM) GPU was ook verwijderd toen ik om 18:00 naar huis ging.Polleke_NL wrote:vanmiddag was enkel een ring aan de voorkant van de linker binnenmotor verwijderd, verder geen aktie. Er stond een stelling onder de vleugel maar verder geen aktie..
[ Post made via Mobile Device ]
check http://www.planepix.nl or aviationpix.nl for great images!
-
- Scramble Junior
Bedankt voor de update qua fotografeer conditie, scheelt mij een rit...Sjaak wrote: Momenteel wordt mbv een hoogwerker druk aan de motor gesleuteld. Verder is er een Darwin Saab naast gezet die het zicht aan de zijkant ontneemt voor fotografen.
Hejdå,
Marco
flown in HS.748 Srs.2a CS-01
Marco
Ik neem even aan dat die Darwin de HB-IZJ was? Deze is namelijk zojuist vertrokken, dus misschien biedt dat mogelijkheden voor de fotografen?Sjaak wrote:Momenteel wordt mbv een hoogwerker druk aan de motor gesleuteld. Verder is er een Darwin Saab naast gezet die het zicht aan de zijkant ontneemt voor fotografen.Bennie wrote:De vanmiddag eveneens aanwezige (KLM) GPU was ook verwijderd toen ik om 18:00 naar huis ging.Polleke_NL wrote:vanmiddag was enkel een ring aan de voorkant van de linker binnenmotor verwijderd, verder geen aktie. Er stond een stelling onder de vleugel maar verder geen aktie..
Klopt helemaal..Ik neem even aan dat die Darwin de HB-IZJ was? Deze is namelijk zojuist vertrokken, dus misschien biedt dat mogelijkheden voor de fotografen?
check http://www.planepix.nl or aviationpix.nl for great images!
-
- Scramble Junior
Bedankt voor de update!Sjaak wrote:Klopt helemaal..Michel wrote:Ik neem even aan dat die Darwin de HB-IZJ was? Deze is namelijk zojuist vertrokken, dus misschien biedt dat mogelijkheden voor de fotografen?
Hij staat idd helemaal vrij.
Om 2330 zijn ze met de werkzaamheden gestopt.
Ze hebben voor zo ver ik weet nog geen enginerun uitgevoerd.
Hejdå,
Marco
Marco