Omdat ik zondag naar Madrid vertrek, wil ik graag weten of er nog goede ruimtes binnenin de aankomsthal (T2,)zijn om te fotograferen? Voor de bekende spottersheuvel heb ik niet genoeg tijd....
Martijn
Madrid spotting
Forum rules
- Martijn...
- Scramble Junior
Madrid spotting
A319,A320,737,777,767,757,747,MD-11,MD-82,F50
Re: Madrid spotting
Als je door smerige getinte ruiten wilt fotograferen wel....
Verder is er landside een kleine ruimte met een paar restaurants boven de vertrekhal waar je een paar ramen hebt waardoor je kan kijken. Zit ergens in T1/2/3, ik weet niet meer precies waar. Goed overzicht, maar ook daar geldt bovenstaande overigens.
Erwin
Verder is er landside een kleine ruimte met een paar restaurants boven de vertrekhal waar je een paar ramen hebt waardoor je kan kijken. Zit ergens in T1/2/3, ik weet niet meer precies waar. Goed overzicht, maar ook daar geldt bovenstaande overigens.
Erwin
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
T2 is de nieuwe terminal (Iberia). Ramen zijn niet direct heel vies, maar soms wat irritant qua hoek (lichtreflecties) en design (dwarsbalken).
T1 is qua nieuw gedeelte (Air Europa) prima, grote ramen. De oudere kant (Ryanair, long haul etc) heeft vooral groezelige en getinte ramen, maar er zitten wel wat nette stukken tussen. Kwestie van even zoeken.
T1 is qua nieuw gedeelte (Air Europa) prima, grote ramen. De oudere kant (Ryanair, long haul etc) heeft vooral groezelige en getinte ramen, maar er zitten wel wat nette stukken tussen. Kwestie van even zoeken.
Sinds wanneer is Iberia T2? Dat was altijd T4 (Europa) en T5 (intercontinentaal).
Erwin
Erwin
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
My bad... ik bedoelde idd T4/T5